Gå til innhold

Gratulerer som ruger igjen Frøya :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har troa på å sette inn to jeg. Da jeg spurte Dr Sørdal på Medicus om jeg skulle sette tilbake ett eller to ved siste forsøk pga slimhinnetykkelsen, svarte han at: Nei, vi kjører ikke med hådbrekket på! Så nå er det full gass mot positiv test om 14 dager, skal se det blir tvillinger gitt.. :o))) Kos dere siste dagene der borte, og god tur hjem i rugekassa!

Stooor klem :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihihihihi:))) "Kjører ikke med handbrekket på" *ler høyt* Det var utrolig godt sagt:)))))

Tusen takk, Mumrikken:) Her satser vi på tvillinger til jul:)))

Men du, det med den slimhinnetykkelsen, en ting er at den er for tynn, men kan den faktisk være for tykk også?? Bare lurte, liksom....Min var 14 mm denne gangen, og så tykk har den aldri vært før! Du skulle forresten gjerne fått 4 mm av meg!!

Vet ikke om du leste innlegget der jeg spurte om du kunne tenkt deg og ta kontakt med dr. Hausken for og spørre om råd? Han er en gluping som tenker på mye andre ikke gjør....Har du ellers fått noen gode råd om what to do for og få den hersens slimhinna di tykkere??

Stor klem til deg fra herlige Riga:O)

Skrevet

Heia :)

Vet egentlig ikke om det kan ha noe å si om slimhinna er for tykk.. Man hører jo mest om at den er for tynn da.. :) Jeg så det du skrev om dr Hausken, og tenkte kanskje å kontakte han i neste omgang. Akkurat nå har jeg faktisk fått Medicus til å gå med på østrogenstimulering under sprøytesettingen noe de ikke hadde forsøkt tidligere :o) Jeg viste til et par forskningsartikler, og spurte om det kunne ha noe for seg. Etter et behandlingsmøte (eller noe lign) fikk jeg brev om at i neste forsøk skal jeg stimuleres med puregon + menopur (mot bare puregon tidligere) og i tillegg ha østrogenstimulering fra stim dag 1... :o) Håper dette kan hjelpe noe da???

Uansett er jeg supertakknemmelig for alle gode råd, og for at du bryr deg!! :o))

mange gode klemmer :-)

Skrevet

HURRA:))))))))))) Åh, Mumrikken, nå ble jeg virkelig SUPERHAPPY på dine vegne!! *danse rundt av glede*

Kanskje er det nettopp dette som skal til for at du skal lykkes!!! Så flott at Medicus lar deg prøve det!! Jippi:)))

Åh, som jeg gleder meg til du er i gang igjen!!

Her i Riga er det regn i dag. En skikkelig innedag med andre ord, og det passer jo bra siden jeg skal holde meg i ro frem til i morgen:) Måtte en liiiiten tur ut og lufte samboer og de to små i magen i sted, da, for mat må man jo ha:)

Klemmer i fleng fra en rugende Frøya:)

Skrevet

Ønkser deg masssssssse lykke til! Synes jo det er litt synd på deg som er så uheldig med donorene, men det viktigste er at du har to gull-egg i magen nå:-)

Klem

Skrevet

Tusen takk, kjære snøfilla:))

Mannen er stakkars frustrert over det lille utbyttet fra begge donorene, men det er ingenting vi kan gjøre med det...

Nå satser vi på tvillinger til jul:)) I følge gynekologen var dette virkelig to excellente egg:))

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...