Gå til innhold

Nan-brukere som sliter med magevondt... Litt tips her ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vil bare gi dere som bruker Nan noen tips om noe som kan hjelpe for at babyen ikke skal få så vondt i magen( har hørt og lest om mange som sliter med Nan...) :

- Røre ut melka i stedet for å riste flaska

- Blande pulveret i varmere vann, 55-60 grader er strålende (IKKE over 60 grader) Ved høyere temperatur løser pulveret seg ordentlig opp, sikkert flere av dere som har merket at det henger litt klumper igjen i flasken, det gjør det ikke om man blander i varmere vann :o) Man må selvfølgelig kjøle ned melka til drikketemp etterpå, hehe :o)

Da jeg begynte med dette (han fikk bare mme), kunne jeg slutte helt med malt, han hadde avføring hver dag, ikke noe vondt og var (og er fortsett :o)) strålende blid dagen lang :o)

Forbedringen kom omtrent over natta, var bare noen enkle små grep som måtte til :o)

Håper dette kan hjelpe flere små søte!! :o)

Klem fra dreven flaskemamma :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørtes virkelig ikke dumt ut, men har nå byttet til hipp å er veldig fornøyd med den så fortsetter. ellers ville jeg nok absolutt prøvd det ut ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

dytter litt på denne :o)

HI (med nytt nick)

Skrevet

et annet tips er nan ha1. fåes på apotek. vi brukte den på nr 1 og nå på lillebror. fungerer m en gang. skulle ikke tro det er samme gutten.

Skrevet

Hipp Hipp Hipp Hipp! Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...