SaftSuse *Overtid* Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Hei! Vil bare gi dere som bruker Nan noen tips om noe som kan hjelpe for at babyen ikke skal få så vondt i magen( har hørt og lest om mange som sliter med Nan...) : - Røre ut melka i stedet for å riste flaska - Blande pulveret i varmere vann, 55-60 grader er strålende (IKKE over 60 grader) Ved høyere temperatur løser pulveret seg ordentlig opp, sikkert flere av dere som har merket at det henger litt klumper igjen i flasken, det gjør det ikke om man blander i varmere vann ) Man må selvfølgelig kjøle ned melka til drikketemp etterpå, hehe ) Da jeg begynte med dette (han fikk bare mme), kunne jeg slutte helt med malt, han hadde avføring hver dag, ikke noe vondt og var (og er fortsett )) strålende blid dagen lang ) Forbedringen kom omtrent over natta, var bare noen enkle små grep som måtte til ) Håper dette kan hjelpe flere små søte!! ) Klem fra dreven flaskemamma )
silje-Thea 010108;) Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 hørtes virkelig ikke dumt ut, men har nå byttet til hipp å er veldig fornøyd med den så fortsetter. ellers ville jeg nok absolutt prøvd det ut
SaftSuse *Overtid* Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 dytter litt på denne ) HI (med nytt nick)
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 et annet tips er nan ha1. fåes på apotek. vi brukte den på nr 1 og nå på lillebror. fungerer m en gang. skulle ikke tro det er samme gutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå