Gå til innhold

Noen 87/88mod's prøvere her?

KnertiMagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heii.

Bare synes det hadde vært koselig å komme i snakk med noen andre prøvere på samme alder som meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Er 87-mod og snart prøver! :) Mai går startskuddet. :P Prøvd lenge eller?

Skrevet

Ahaa.. spennende=) Har nettopp begynt prøving, så da gjenstår det å se=D

Skrevet

Heihei!!

Jeg er født i -87 og er en prøver.

Samboeren min er født i -84.

Har nylig begynt å prøve ordentlig. Dvs. med eggløsningstester & nyttige kjerringråd ;-)

Håper det klaffer!!

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hei! Lenge siden tråden her ble startet, men hvordan gikk det med prøvinga? :) Har akkurat startet her, gleder oss masse! Er født i 88 samboer i 86 :) Noen i fra Trheim eller?

Skrevet

Hei og hopp. Hadde akkurat tenkt å starte en sånn her tråd jeg hehe.. Er 87,Har akkurat begynt å prøve, vi bare tenker at det som skjer det skjer også passer det fint å få en baby i sommer pga studier :o) Noen flere her som prøver som er relativt unge?

Skrevet

Hei :) 88mod. fra tromsø hr :) vi prøve, e nettopp bynt ell nettopp blitt enig i at vi vil ha smått i hus :) så nu krysse vi fingran med litt skrekk blanna fryd :) <3 hehe

Skrevet

hehe høres akkurat som oss det der hehe ;o) Også skrekkblanda fryd :o) Men mannen er nok litt mer redd en meg hehe ;o) Men det går seg til ;o)

Skrevet

trur typen min å er redd.. eller spent.. redd for å ikke klare med alt, hn er veldi opptatt av at alt er rett før mg å at eg har d bra. så eg håpe nu at vest vi hr full klaff på første førsøk nu så får hn ikke veldi panik :P heheh

Skrevet

Hehe det er så morro å se du skrive for er akkurat sånn som det er her hehe. mannen min er litt skrekkslagen og redd men sammtidig gleder han seg hihi :o) Hvor gammel er typen din? Min mann er 21 akkurat som meg så vi er jo begge ganske unge men har jo verdt sammen i 7 år og gift siden juni så jeg føler vi er klar for dette :o)

Har du gått på p-piller å sånn?

Skrevet

har ikke brukt prevansjon siden i mars.. :) har hatt litt problemer med p pillen så får ikke lovt av legen min.. plan va at eg skulle få sånn Pstav. mn vi ble enige om at vi ikke vill før vi ville ikke vente så lenge me å få barn å dessutn hr eg hørt at noen sliter med å bli gravid etterpå.. typen min er 25 :) men vi hr ikke vært ilag lenge så noen vil nok mene d er galskap å få barn nå.. mn eg vet at vi e rett sammen å at d er åss.. hr kjent hverandre i 3 år. å endeli hr vi anledning til å stase på hverandre å på et liv sammen :) så eg håpe nu bare at d er smått på gang :) 8 daga tell vi kan ta testen å vi er KJEMPE spent :)

Skrevet

Høres kjempe koslelig ut :o) Er du inne på "bli gravid" forumet her på bim?

Jeg håper sikkelig at det klaffer for oss denne månden passer så bra i forhold til studiene. Er skikkelig baby klar :o) Studere du eller hva gjør du sånn til dagelig?

Koseig å kunne satse på hverandre og famile, synes hvertfall jeg også :o)

Skrevet

neii håpet av studiene nå i sommer for å flytte sammen med min kjære. har studert hest å travsport i 2 år. hadde jobb i egersund, men klarte ikke dra fra min kjære :) så ble hus i tromsø heller :) så nå håper eg bare d bli smått i juli :) hr ikke hatt jobb siden eg flyttet hit i aug. men HÅPER på at d dokker noe opp fortest mulig så eg har krav på mamma penga :) såå d haster :P hehhe

Skrevet

Så utrolig kult studie. Skal gå noe som heter husdyrvitenskap etter at forhåpentligvis ungen blir ett år:o) Og har ridd en del ELSKER hest det er så sykt gøy å ri synes jeg:o) Ønsker meg gård og hest etterhvert hehe men blir nok litt vannskelig det siden min kjære er fra Oslo og skikkelig bygutt hehe;o) Men kanskje jeg kan få stallplass ett sted etter noen år. Har ikke akkurat penger til det nå men kanskje en gang i fremmtiden er hvertfall en drøm:o) Hvordan er Tromsø da?

Hvis du ikke får deg jobb så kan du jo bare søke ett studie og ta ett år permisjon da får du jo fult stipend pluss fødselssipend :o)

Skrevet

har ridd å jobba med hest i 11 år nu :) hehe hatt egen men solgte min når eg flytta tell oslo å jobba med travhesta. så skal nok ha hest med tid å stunder, men familie å stabilitet først :)

Tromsø e braa :) bodd hr ilag hr sia 15 august :) e egentli fra harstad. bonde pia eg :) så ønske mg gård eg åg :) hr bynt med hund nu så får eg øke tell hest å kanina når pengan å tia strekk tell :) vente tell man hr unga som e litt eldre :)

må vel klare å skaffe eg en jobb :) trur d skal gå braa.. må bare holde kjæft om at vi planlegg smått å jobbe på :P hehe

Skrevet

Har en liten chihuahuabalnding her i huset hun er 8 månder nå å verdens nydeligste hund hihi :o) Har drevet litt med lydighet på henne og hun er faktisk ganske flink, lærer lett og synes det er kjempe gøy å få go'bit hehe ;o) Har verdt på valpekurs med henne, det var kjempe lærerikt og gøy :o) Også har vi en kanin hehe sånn er det når man er dyrekjær hehe, stakkar mannen han må jo bare tåle alle de der dyra mine hehe, men han digger di da så det går jo bra :o)

Er dere i første prøveperiode eller? Jeg venter spent på tr som skulle verdt her, men er litt kluss i syklusen min etter en sånn Cyste ting, så er ikke helt sikker på når den kommer. Tok en test fra billigtest i går å den var svak positiv men har hatt noen av de før også å da har jeg ikke verdt gravid så tørr ikke stole på det helt altså.. Få kjøpe noen CB tester når jeg får stipend:o)

Håper du får deg en jobb før magen kommer da hehe ;o)

Skrevet

Hei, jg er født i 87 jg også har prøvd et år nå, OG NÅ ER JEG ENDELIG GRAVID, gleder meg. det er mitt første.

:) ønsker deg lykke til.

Skrevet

ENDELI internett igjen :) hehe vært utn i 1 uke nåå :) skal på NKK utstilling imårren tili :) gleder åss <3 bli gøy å høre hva dem har å si om hunden..

Første prøve perjode hr jaa..skal ha menstrasjon nå over helgen.. så e ganske spent :S mn tror jeg venter i d lengste med å ta testen.. å er litt usikker på hvordan test eg skal bruke.. :S tips??

eg e nok så kraftig bygd så håper eg kan skylle lenge på d før d vises en gravid mage :P hehehe d værste er vel egentli d å holde ting sjult før vænna :S var på fest igår å gud eg slite med å drikka saft å spælle full så ingen vet ka vi hold på me :P ehehe vil helst holde d sjult lengst mulig :) <3 hehehe

Skrevet

Har prøvd nu i 1-2 mnd ca, og det klaffet på første forsøk :)

Så jeg er da gravid med nummer to :)

Lykkelig i dag :)

Skrevet

Hei! Som nicket sier, så er jeg en 88 modell! :)

oog som nicket sier, så er vi i 2. pp.. hihi :) har nettopp testet meg med EL strimmel, og jaggu var det to streker som kom opp, så nå blir det vel litt hopping i høyet, haha :D .. lykke til alle sammen!

Skrevet

Grattis Siljepija! :D Hvor gammel er din første?

Venter på TR jeg, skulle hatt mensen på lørdag, men har ennå ikke kommet! Vil vente til helga med å teste, håper jeg er like heldig som dere andre som har klart det :D

Lykke til dere andre! ;)

Skrevet

88 mod her:) Er i 3pp og prøver:) Håper spiren sitter snart:)

Klem

Skrevet

hei :) spenende å se at d er så mange av åss i samme sitvasjon :) sku ågså hat mensen lørdag, mn hr ikke fått dn enda.. mn tør ikke teste, samtidig som man dør av spenning :) men er også redd før at d er mine egene forventninger som utsetter mensen :( huff dette er spennende :) VELDI..... krysse fingra får åss alle å håper deigen hever ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...