Ny bebis i magen! Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Jeg er drittlei av all hormonell prevensjon og har ganske lyst til å prøve Pearly. Har tilbud om å kjøpe en brukt, og har lyst å slå til. Problemet er å få overbevist mannen om dette. Han har litt vanskelig for å tro på at det fungerer og vil gjerne at jeg skal ha meg en time med legen for å drøfte dette først. Tenkte jeg heller skulle høre med dere her inne om noen som har erfaringer? TUSEN TAKK
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Hei, Jeg bruker lady comp, og det går jo ut på det samme. Fint å slippe hormoner. Men litt vanskelig å holde seg i skinnet på de røde dagene. Og her brukes bare den usikre metoden hopp av i svingen på de røde dagene. Jeg ble gravid en gang, men det var vår feil. Desverre mistet jeg. Vi ønsker flere barn om en stund. Derfor ingen krise om det skjer. Hvis du absolutt ikke skal ha flere barn, så syns jeg det er en risk å ta. Den fungerer helt fint når en har regelmessige sykluser, syns jeg.
sydilla Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Jeg har brukt ladycomp i 6 år. Har fått 3 barn, alle på første forsøk, så den må jo ha funka ellers for å si det sånn. Men jeg ville ikke brukt den hvis det var krise på bli gravid. Men den forutsetter at du har regelmessig syklus og at du er trofast med målingene. Jeg slurva litt med målingene og da ble det mye gult/rødt. en trenger ikke være avholden på de røde dagene, kan jo bruke kondom, men da synker jo sikkerheten til "kondomnivå"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå