Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er så fantastisk, vet du det??

Her backer du meg opp så utrolig mye (og ikke bare meg!!) mens du selv sikkert har det kjempetøft etter negativ test!! Helt utrolig!! Jeg bøyer meg i støvet!!

Mange røde roser sendes deg, og en kjempemegastor klem for at du er den du er!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på denne. Selv etter negativt forsøk støtter du alle andre rundt deg Tullemor. En utrolig flott egenskap. Stor klem til deg:-)

Skrevet

Tusen tusen takk jenter, skjønner jeg har mye hormoner igjen i kroppen iallefall, her gråter jeg som et lite barn hehe. Ble så rørt....

Jeg vil jo bare så at alle her inne skal lykkes, vi er i samme båt alle sammen, og selv om jeg er en av dem som har slitt lengst så er det mitt problem, det er like vondt å ha slitt i noen få år, savnet og ønsket er det samme når man er barnløs.. eller når man ønsker søsken til det ene barnet man har. Det går ikke an å grave seg ned, man må se fremover og være positiv, og lese at andre lykkes når man sliter så mye gir meg håp og jeg gir ikke opp!!!

Håper virkelig dere lykkes alle sammen, og at alle opplever å få bli mamma, og måtte slippe og gå igjennom livet som barnløs!!!

Stor klem til dere også..

Tenk også på at de sier at gjennomsnitts forsøk for å lykkes etter fylte 30 år er 5 forsøk, så her er det bare å stå på!!! hihi

Skrevet

Henger meg på her jeg også! Utrolig fint gjort at du klarer å engasjere deg så mye i andres situasjon :o) Ønsker deg masse lykke til i det neste forsøket ditt :-))

Klem

Skrevet

Fantastisk at du ser det slik, kjære Tullemor:))

Her skal ingen gi opp, og tilslutt sitter vi med de etterlengta barna:)) Alt går, enkelte ting tar rett og slett bare litt lenger tid!!

Synes det er så flott at du har noe positivt og se frem til, Tullemor. Nemlig et nytt forsøk, og denne gangen krysser jeg igjen alt jeg har for at du etter noen lange mnd i rugekassen kan sette ønskebarnet ditt til verden.

Stor klem:O)

Skrevet

Må henge meg på her jeg, og! Med all den gode karmaen du sprer rundt deg, Tullemor, så må det bare bli din tur neste gang!!

Stooor klem :))

Skrevet

Henger meg også på her gitt. Tullemor er utrolig positiv og støttende til alle, selv om hun sliter selv. Et bra forbilde for oss alle! :-)

Skrevet

Helt enig! Ønsker deg lykke til med neste forsøk!

Skrevet

Tusen tusen takk alle sammen, dere er jo bare sååå søte og herlige. Er bare meg selv jeg :o) vil at andre skal ha det bra, for da har jeg det bra også!! kleem

Skrevet

Hehe, griner av HI selv jeg, sånn er det å være en tikkende hormonbombe=) Var så koselig skrevet og det virker som du virkelig fortjener det Tullemor! Jeg har ikke vært inne her så lenge egentlig, men har rukket å få med meg at du er like positiv og oppmuntrende uansett:-) Klem fra meg

Skrevet

Takk.. det hjelper jo ikke legge seg ned hehe.. må stå på og være positiv.. masse lykke til..

Skrevet

Henger meg på denne!

Velidg leit at det ikke klaffen denne gangen heller, Tullemor, men du har nytt forsøk i vente + egg på frys, så du må love meg å ikke gi opp!

Klem til deg:-)

Skrevet

Tusen takk snuppa.. du kjenner meg, jeg er evigoptimist!!!

Skrevet

Signerer gladelig denne:-)

Følge litt med på sidelinjen da jeg etter 3år og 5ivf ble velsignet med en liten gutt som nå er blitt 8mnd:)

Husker Tullemor fra "min tid" og heier på deg av hele mitt hjerte!!

Så god, snill, støttende og varm som du er mot andre Tullemor, ja - da MÅ det bare gå bra for deg til slutt. Ikke gi opp - belønninge venter på deg!!!

Heier på deg og min lille Ole sender deg masse babystøv og varme babyklemmer ;o)

Mamman klemmer deg også:-)))

(tidl. ivf m/prins)

Skrevet

Åhhh tusen takk.. det var så koselig å høre fra deg igjen da.. håper alt er bra med dere alle sammen!!! Koselig at du stikker innom oss og at vi får høre litt hvordan det går med deg og gulle vettu.. :o))

Skal i gang igjen til uttak i uke 27 så får bare se positivt og stå på!!!

Ha en kjempe fin vår og nyt det.. stooooor klem fra meg

Skrevet

Må bare stemme in i allt som tidigare er sagt. Har bare "kjent" dig i ca 1 år, og det har det vart vært. Hi Hi.

Skrevet

Tusen takk snuppa.. du er jo såå god du også!!! klemm

Skrevet

Ja tullemor, du er fantastisk og det vet du:o) Da forsøket ditt akkurat hadde gått rett i d****, var du så optimistisk og gledet deg over at mitt forsøk var igang og at vi skulle til Haugesund osv. Det varmer veldig. Da jeg ringte for å trøste deg litt, var du så optimistisk, det skal du ha for, etter alle disse årene. Veldig glad jeg har både deg og snøfilla:o) For dere er veldig gode å ha begge to og kan begge glede seg sånn over andres gleder, selv om dere har vært her for lenge..hehe..

Sove godt:o)

klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...