Gå til innhold

Kan man ta reductil samtidig med at man prøver å bli gravid ?

Anbefalte innlegg

Jeg har lest litt inne på forumet her, og tror kanskje at Reductil kan være noe for meg. Har en BMI på rundt 32. Er dette nok for å få det ? Noen som vet ? Jeg har sakte men sikkert lagt på meg 30 kg i løpet av en 10-års periode. Har forsøkt å gå ned med jevne mellomrom, men det blir aldri mer enn maks 5 kg ned, og så går det opp igjen. Nå er jeg skikkelig deppa, for nå har vekta nådd nye høyder.. Jeg har prøvd 30 days i 29 dager nå, og vekta er nøyaktig det samme som for 29 dager siden.. Har en jobb som gjør at det er vanskelig å følge dietter, spiser ofte sent på kvelden, og det blir mye brødmat.

Har en treåring, og tenker på å få nr 2 snart. Noen som vet om det er farlig å ta reductil samtidig med at en prøver å bli gravid, evt er gravid ?

Hva med bivirkninger. Noen som har det ? Evt andre ting å anbefale ? Blir veldig glad for tilbakemeldinger :-)

Fortsetter under...

Hei! jeg må si jeg forstår dilemmaet ditt. Jeg har nettop startet opp med Reductil og der står det at man ikke skal bruke disse under graviditet eller hvis du ammer. Så da tror jeg ikke det er så lurt å bruke de hvis du prøver å bli gravid heller. Hør med legen din om det er noe annet du kan bruke,kanskje Xenical? Men dette vet legen,ikke jeg!! Bivirkninger på reductil er bl.a forstoppelse,svimmelhet,dårlig søvn...jeg har opplevd forstoppelse men det begynner å avta nå. Ønsker deg uansett lykke til, om så er så får du heller vente til etter svangerskapet og amminga med å prøve reductil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...