Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Jeg liker dette navnet ! Hva syns dere? Søstrene heter Oline og Dagny Andre forslag?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Oline, Dagny og LYDIA passer mye bedre! Veldig fine navn :-) Inghild er fint, men en helt annen type navn, syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Oline, Dagny og Inghild er helt nydelig. Det er et aldeles utmerket og vakkert navn:) JA!
prebs Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Oline og Dagny er kjempefine! Jeg er ikke glad i Inghild, men synes Ingvild er nydelig! Ellers, hva med: Anna Marta Inga Ingeborg Ellisiv Thale Hedvig Cecilia Edvarda
Vannmann35 Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Inghild er pent, men skilte seg liksom litt ut fra Oline og Dagny - synes jeg. Oline og Dagny er litt mer korte og bastante navn i forhold til Inghild, som jeg oppfatter som litt mykere. Men det behøver jo ikke bety noe egentlig. Uansett, ser mer for meg: Oline, Dagny og Asta Oline, Dagny og Petra Oline, Dagny og Hulda Oline, Dagny og Magni Oline, Dagny og Tordis Oline, Dagny og Hilda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå