Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 August og Edvard blir storebrødre til en liten jente, og vi er heeeeelt blanke på navn! Holder oss helst unna de mest populære. Om er "lei" av klassikerne Elisabeth, Camilla, Maria, etc... Ide???
Vannmann35 Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 August og Edvard er blant mine favoritter - flotte navn. Kanskje du liker: Othilie/a Cecilia Filippa Hermine Nicoline Josefine Johanna/e Agnes Agnete Serine Cordelia
prebs Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Flotte navn på guttene! Forslag: Victoria (da blir alle fra Hamsun!) Henriette Nicoline Pernille Johanne Hedvig Oline Ingeborg Agnes Kathinka MariE Benedicte Cecilia
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Alma Dagny Jenny Oline Petra Johanne Hedvig Etter denne lille brainstormen syns jeg kanskje selv at Hedvig var et navn som klang utrolig godt sammen med August og Edvard Noen du likte? Flotte navn forresten!
Mammatileipia + ? Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Inga Julie Ingelin Olivia Yvonne Oda
Jannamor Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Nora, Olivia, Amelia, Othilie Det er mine favoritter. Jeg har dine guttenavn på lista mi så kanskje vi liker noe i samme gate?
Mamma&snuppa&spiren Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Johanne/a Wilma Tuva Tiril Ylva Lisell Elvine Andrea Elvine, Tuva er jo spesielt fine og passer bra med storebrødrene synes jeg:) noen du likte?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 August, Edvard og Josefine August, Edvard og Julia August, Edvard og Henriette August, Edvard og Wilhelmine August, Edvard og Louise August, Edvard og Sofie
Synnøve_Solbakken Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 Ser dere har fått masse fine forslag her Rebekka Sunniva Matilde Hermine Ulrikke Alvilde Oline Karine
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 Edvard er et av mine favorittnavn! Kjempetøft! :-) August får jeg mer og mer sansen for også... Så da tror jeg at vi kansje har litt lik navnesmak? Derfor skal jeg nevne noen av mine favorittjentenavn som jeg synes passer til storebrødrenes navn, så kansje du liker noen ;-) August, Edvard og Sofie August, Edvard og Amalie August, Edvard og Susanne August, Edvard og Lovise August, Edvard og Ingrid August, Edvard og Ragna August, Edvard og Liv August, Edvard og Jenny August, Edvard og Mari
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #14 Skrevet 18. april 2008 August, Edvard og Dagne August, Edvard og Veslemøy August, Edvard og Tomine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå