Gå til innhold

dere som har brukt reductil,men hva gjør dere når den slutter å virke?


GRAM

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gikk opp til 15 mg, da tok effekten seg opp. Det gikk likevel seinere enn det gjorde i starten med 10 mg. Så følte jeg at effekten av 15 mg også dabbet av, men jeg holdt ut. Tok tabelettene som vanlig og prøvde å fortsette med samme opplegget. Det gikk mange uker med minimal nedgang. Var tenkt å slutte mange ganger, men håpte hele tiden at effekten skulle ta seg opp igjen. OG DET HAR DET GJORT!!! Nå har jeg plutselig begynt å gå ned igjen1 1/2 kg siste uka. Så mitt råd til deg er å fortsette som før. Hos meg har det gått seint siden slutten av februar. Nå endelig har det begynt å gå lettere igjen. Når jeg tenker på det, har jeg hørt at mange leger sier at man stopper opp, mens kroppen skal stabilisere kroppen i forhold til den nye kroppsvekta. Så kan man pluttselig begynne å gå ned igjen etter en stund. Det var akkurat det som skjedde her i gården iallefall.

 

Så jeg anbefaler at du fortsetter.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei.ja jeg har sluttet å ta de en periode,men starter opp igjen i dag.skal ha full bukplastikk 21.mai så da skal jeg prøve å gå ned litt til.-15 siden september og det syns jeg er flott.men vil ned mer.

syns også jeg hadde bedre effekt med 10 mg.syns nå egentlig det er rart,men det skal vel være slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...