Gå til innhold

Jeg vurderer å være utro mot mannen min i helgen. Litt lang, men takk til de som gidder å lese ferdig før de dømmer meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva hvis utroskapet gjør at du ikke føler det akkurat som før med mannen din? Jeg er sterkt mot utroskap og tenker at du burde gi mannen din en sjanse- utifra det jeg leser er begjærer du dansepartneren din og ikke mannen din. Dette kan få fatale konsekvenser for ekteskapet ditt. Jeg tror ikke utroskap er tingen. Faren er at du og dansepartneren innleder et forhold på si. Tror ikke dette kommer noe godt ut av dette. Er du ikke tiltrekt av mannen din så kan jeg skjønne at du har et problem.. men ønsker deg lykke til fordet:))

Skrevet

Og det med sexleketøyer, rollespill, onani mens jeg fantaserer om dansepartneren osv har jeg prøvd mange ganger. Det funker bare ikke. Jeg klarer ikke få til noe som er i nærheten av godt med meg selv og vibrator el.l. Det er et problem ja, men det er forsøkt så mye og lenge at det har tilogmed sexologen gitt opp.

Skrevet

Hm, minner meg litt om ei venninne av meg...Hun har aldri hatt lyst på mannen sin, men har fått 2 barn med han. De har sex kanskje 1 gang i året. Flere ganger har hun flyttet fra han, og hatt andre menn, og hatt masse sex med dem. Men når forholdene har tatt slutt, flytter hun hjem igjen, og mannen er like "sexless" som før. Hun er til og med og krafser etter mannen, når hun tror jeg ikke ser det:)

Så hun sier hun tenner ikke på han, men på "alle" andre.

Skrevet

Ser du nevner over her at du tror mye ligger i at det er "ulovlig og hemmelig".. Du tror ikke det er noe du kunne brukt i forhold til mannen din da?

Dere har sikkert pratet om det siden dere går til sexolog, men jeg tenker i retning skuespill eller lignende? Kanskje litt kunstig, men om man går inn for det kan det jo bli minst like spennende...

Jeg synes uansett du bør snakke med mannen din om dette. Det virker jo til at dere har invistert mye tid i å prøve å "ordne opp", så det ville jo vært forferdelig om det skulle blitt ødelagt nå. Du har som du sier følt lyst, og det bør jo bety noe. Prøv å rette dette mot mannen din på en eller annen måte slik at dere begge kan nyte sexlivet deres sammen.

Lykke til!

Skrevet

Slutt hos sexologen! Slutt å være så sexfiksert! Slutt å ødelegge livet ditt!

Du er blitt spø, og nå står du på kanten av stupet! Våkn opp!

Skrevet

-......og etter at du evt har vært utro,hva skal du gjøre da?

Etter den søte kløe kommer veldig ofte ei fæl,sur,ekkel og veldig vond svie.

Siden jeg er ei dame som har blitt bedratt, av lignende grunner,spurte du eksen, så stemmer jeg for at du ikke deler rom med denne krabaten.

Jeg skal ikke si jeg ikke skjønner deg. For følelsene kan bli sterke for andre,selv om man er gift. Men man trenger da ikke leve ut disse følelsene??!!

Iallefall, tenk godt over om du har råd til å miste det du har. For det kommer du etter all sannsynlighet til å gjøre.

Skrevet

Hei. Tenkt over hvordan dansepartneren din vil reagere etterpå? Sjalu på mannen din kanskje, forvente at du skiller deg?

Tror du overdriver dette med forbudhetens verdi, jeg.

Om du skulle gjennomføre dette - og mannen din skulle finne det ut. Da tror jeg dere får det ganske tøfft i forholdet. Gi deg selv litt mere tid, dansepartneren forsvinner vel ikke med det første?

Isj, moralist jeg ja... Men... Det er ditt liv, lykke til uansett:-)

Skrevet

Takk for fornuftige svar. Det at dere klarer å være konstruktive her betyr mye for meg. Dette er et reelt problem, og noe jeg sliter mye med.

For å svare på de spørsmålene jeg husker at dere har stilt:

Han tredjepersonen her (dansepartneren min) er jeg ikke bekymret for. Han er nok fornøyd med "bare et ligg eller to". Denne spenningen mellom oss er kun sexuell, og han vet at jeg er gift og med barn.

Det å kose med meg selv er testet i maaaange varianter, men det fungerer ikke. Det er enda værre enn sammen med mannen min. Alene vekkes INGEn følelser av noe slag, og jeg klarer ikke å bli våt engang.

Ja, jeg har sjekket hormonnivåer, de er innenfor normalen. Jeg har gått til /går til både leger i mange varianter, sexolog, psykolog og gynekolog for å sjekke om noe kan være fysisk i veien.

Dette skal garantert diskuteres med sexologen. Og med mannen min. Dette er noe jeg vil ta opp og få frem i lyset,. og jeg vet at det ikke skader ekteskapet. Her regner jeg altså at jeg ikke gjør noe med det. Dersom jeg faktisk gjør noe så har jeg ikke fokusert så mye på det å vekke sexuelle følelser med mannen min eller en annen mann. Her gjelder det å få vekket en sexlyst i det store hele. Jeg håper og tror at det skal kunne la seg overføre til ekteskapet mitt. Og dersom det ikke skulle gjøre det, så er det ikke meningen at det skal være oss. Dersom dette blir en fantastisk opplevelse mellom meg og dansepartneren min, og jeg rett og slett ikke tenner på mannen min så er han ikke den rette for meg. Da får vi bare ta det dag for dag og finne ut av om vi vil gå hver vår vei. Alt i alt handler det altså om å få vekket en sexlyst i det store hele, og jeg tror og håper at det kan overføres til ekteskapet. Når det er sagt er jeg langt fra bestemt på å gjøre dette, dersom det høres slik ut nå. jeg lufter følelser og vurderer det dere sier nå i første omgang.

Skrevet

Glemte en detalj. Dersom jeg gjør dette og det fungerer, så vil det ikke bli vanskelig å forklare. Jeg bare forteller sannheten. Jeg forklarer at jeg gjorde dette i håp om en bedring, og det har det jo da blitt. Han kommer nok til å bli skuffet da, men det går over, og han kommer nok ikke til å forlate meg. Det høres kanskje rart ut, men dette er noe vi har diskutert i desperasjon før. Så lenge det er kun sex det er snakk om, og det kan hjelpe meg og mannen min sitt sexliv så kommer han til å forstå og tilgi.

Skrevet

Jeg skal være konstruktiv - og ærlig; og kom raskt til den konklusjonen at jeg fordømmer valget du eventuelt tar. Jeg ser på det som simpelt og billig.... For det kan jo late til at det er relasjonen til husbonden det er noe galt med. Så får du ta et valg, og eventuelt ha så mye sex du bare orker; men gjør det nå i riktig rekkefølge:-)

Skrevet

du bør hvertfall snakke me mannen din om planen din. sier han nei bør du ikke gjøre det! du må tenke at utro skap er et enormt svik å det er ikke bare dere to i ekteskape, det er også barn inni bilde. tenk vist du gjør det å mannen din ikke kan tilgi deg, tenk hvordand det blir for barnet ditt, en gang vil jo sannheten komme fram om hvorfor det tok slutt. ekteskap og forhold skal jo være bygget opp på tillit så du bør snakke me mannen din før du gjør noe.

Skrevet

Ville bare si at jeg skjønner deg. ( ikke sånn at jeg vil være utro mot min mann) men at det må være frustrerende å ikke ha de seksuelle følelsene i forhold til mannen din , og så at du plutselig tenner på danse partneren! også syns jeg det virker som mange her tenker på mannen din,dattera, og dansepartnerern- men hva med DEG da??

Helt ærlig; hvor mange her inne ville ha gått resten av livet gjennom et ekteskap med en mann du ikke tenner på??? hadde dere det?? tror de færreste hadde gjort det! syns DU fortjener å kjenne hvordan sex er når du nyter det jeg !

Ikke at jeg oppfordrer deg til å være utro, men å gå et helt liv uten disse følelsene syns jeg heller ikke er riktig.

unnskyld ble dårlig emd råd fra meg.. men lskjønner det er vanskelig!! lykke til.. og legg gjerne inn en oppdatering etter helga!

Skrevet

Skjønner at du vil dømme meg. Helt greit det. Det er mange forskjellige synspunkter, og jeg ville sikkert tenkt likt selv. I hvertfall til jeg hadde lest hele...

Jeg tar alle synspunkter til meg, og vurderer ting nøye før jeg vurderer å eventuelt gjøre noe med det. Egentlig regner jeg med at jeg ikke lever det ut annet en hva som er nå (kun på dansegulvet altså) og så forsøker å fantasere om han mens jeg har sex med mannen min. Kanskje kan vi få til noe av bare det. men jeg vet virkelig ikke. Jeg har så mange tanker rundt i hodet mitt, og jeg er virkelig desperat her nå.

Skrevet

Huff, skjønner at det er kjempevanskelig.... Tror uansett ikke utroskap løser noen problemer - tvert i mot. Selv om mannen din kanskje "godtar" dette, kan mange problemer oppstå etterhvert. Sjalusi, mistenksomhet, mistillit osv. Du vil kanskje slite med dårlig samvittighet...

Mener ikke å dømme seg altså, ikke i det hele tatt. Bare sette ting i perspektiv for framtida. Lykke til :-)

Skrevet

Jeg må faktisk innrømme at jeg absolutt ikke skjønner deg. I det ene øyeblikket sier du at problemet er at du ikke har kontakt med dine seksuelle sider, og i det neste øyeblikket sier du at du blir tent, men ikke på din mann....

Det eneste jeg skjønner her er at du rett og slett blir tent av tanken på å være utro.... hm min konklusjon er at kjemien mellom deg og din mann overhode ikke stemmer helt. Det er nok mer på et vennskapelig/broderlig plan fra din side.

Du tenner jo som sagt veldig...bare på "feil" mann :-/ (Kanskje din mann ikke er DEN rette for deg)

Skrevet

Hmm. Så enkelt er det desverre ikke. Skal prøve å forklare kort:

Det er ikke det at jeg blir så sinnsykt kåt av denne andre mannen (dansepartneren min), men jeg kjenner at det kribler i kroppen og det sitrer i meg. Jeg har veldig lyst å muligens utforske dette for å ta og føle på følelsen i håp om at det skal kunne gi resultater.

Skrevet

Prøver du å lure deg selv til å tro at dette rettferdigjør at du er utro?

Det er noe fullstendig galt dersom du tror at utroskap kan gi gode resultater i ditt forhold til din mann. Du er skikkelig på villspor.

Typisk notorisk uto menn er i samme situasjon som du er i.... (Dr Phil ville ha rådet deg til å søke kyndig hjelp. Og da tenker jeg ikke på en sexolog).

Skrevet

For å være ærlig kan det vel høres ut som om du har bestemt deg allerede,

uansett hvor mange "klarsignal" du får her inne gjør det ikke det noe mer riktig av den grunn!

Skrevet

Veldig bra sagt av deg,linda87 =o)

Skrevet

Jeg har ingen gode råd og ingen preken å komme med.. -men jeg synes muligens det er uheldig av deg at du kaller deg krangletøs i profilen din...

Skrevet

Hei:-)

Jeg har forsøkt å lest alt du har skrevet her, det var litt langt men på natt har man tid til å lese litt.

Jeg forstår deg.

Du ønsker finne følelser i deg som du ennå ikke har kjent på, og du ser ikke for deg et liv uten å få oppleve dette ukjente, noe du savner og lengter etter.

Sannheten er nok at du ikke kan leve, helt lykkelig, resten av livet med dette tomrommet i deg. Det handler jo ikke om at mannen din kan leve med lite sex.

Jeg ville fortalt sexologen om dine følelser som har blusset opp ifht denne mannen, det er jo kanskje ikke rart at det skjer, når dere den siste tiden har fokusert på at du skal henge deg fast på enhver seksuell følelse du måtte få.

Kan du ikke ta en tlf til sexologen event et møte før du skal på helgeturen..kanskje kan den hjelpe deg å strukturere tankene og kanskje gi deg noen prognoser om hva som KAN skje om du velger å gjennomføre planen din.

Disse seksuelle tankene sitter helt og holdent i hodet ditt, du må bare lære hvordan du kan gi dem riktig føde:-)

Iallefall lykke til, og jeg håper du finner det du trenger

Skrevet

Ikke gjør det:) det blir hvertfall ikke lettere å vær enært din mann etterpå..

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med en healer som kan se hva det er som gjør at du ikke har seksuell lyst osv, det kan være helt andre årsaker en du tror. Healeren kan hjelpe deg å åpne kanaler og gjør deg mer sensitiv. Lykke til:)

Skrevet

Selv personlig hadde jeg ikke giddet å gå hele livet uten å ha en eneste følelse for mannen min seksuelt. Men hvis det er viktig for deg, så ville jeg forklart det overfor mannen din.

Skrevet

Ok, du har sex med dansepartneren din og det viser seg at det blir fantastisk. Hva får deg til å tro at du vil klare å overføre disse følelsene til din mann? Dersom sexen blir fantastisk vil du garantert gå tilbake til dansepartneren din for å få mer.

Dersom sexen er dårlig forsvinner antageligvis de pirrende følelsene du har nå og du er tilbake på nullpunktet.

Jeg tror disse pirrende følelsene du har for dansepartneren din er det du må bygge videre på sammen med din mann. Dersom du ikke får "overført" de følelsene du har nå til din mann tviler jeg sterkt på at du vil klare det etter å ha hatt sex med en annen mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...