Gå til innhold

Når kjøpe amme-BH?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Man vokser dessverre fort ut av ammebher man kjøper på forhånd av fødselen..Det er ihvertfall min erfaring. De første dagene etter fødselen er det ikkeno stress, med bare råmelk i brystene, men etter ca 3-4 dager setter melken inn..Og i min situasjon fikk jeg pupper verre enn verste silikonpupp! Knallharde, og stod rett ut, i kanskje 3 ganger opprinnelig størrelse! Fikk helt hakaslepp. Var ingen som hadde fortalt meg om det. Og ingen av bhene jeg hadde kjøpt inn på forhånd passet. Det var bare å gå uten bh overhodet i noen dager, og så dra i butikken for å kjøpe nye. Og UTEN spiler. Spiler kan bidra til å tette melkegangene, og dermed potensiell brystbetennelse.

Ellers anbefaler jeg faktisk å begynne å gå endel uten BH frem mot fødselen, ihvertfall den siste måneden. Da blir brystvortene bittelitt "herda" før ammingen. Den kan ta skikkelig på ømfintlige brystvorter!

Har allerede kjøpt ammebh`er.. men har kjøpt dem for små trur æ... så må nok investere i et par litt store...

Dem sir jo at man skal kjøpe ammebh som e romslig sånn at dem blir passelig når brystene fylles med melk.. Og ja da blir dem større sir dem... Så e vel lurt me en bh med go plass i til å ha med på sykehuset :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...