nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 hei jenter! hvordan går det med uke 19 gjengen? synes det er litt lite aktivitet her, men er vel ikke den ivrigste selv.. er det andre nettsider dere er på? begynte på nesespray 9. april, har egentlig ikke noen symptomer. dere da? synes det går fort, uttak 5. mai.. i dette deilige vårværet håper jeg positiviteten vår gjør at vi lykkes alle sammen:)
Attekattenoa Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg begynte også på spray den 9.april, er veldig trett og sliten hele tiden, og har en del menslignende smerter, men ellers ved godt mot=) Går fort ja, er ikke lenge før sprøytestart (24.april) og deretter uttak og innsett! Når begynner du på sprøyter? Blir en spennende vår=) Krysser fingrene for oss alle!
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Hei. virker som det er veldig invididuelle bivirkninger på sprayen. trett er jeg, men det er jeg nesten alltid.. spraydag er 23.april om jeg ikke husker feil. Det skal jo bli en liten prøvelse å ta sprøyte på meg selv.. Hvor hører dere til? har du fått vite uttaksdato? Er på Haukeland.
Attekattenoa Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Skulle egentlig begynne med sprøyter den 23. jeg også, men ettersom de måtte flytte UL-dagen fra den 2. til den 3. mai så måtte sprøyte-starten forskyves også=) Blir interessant å sette sprøyter på seg selv ja! Men hører de sier at det er veldig enkelt, så satser på det går greit=) Vet du om de må settes på et bestemt klokkeslett på dagen?? Det har jeg glemt å spørre dem om.. Vi tilhører St.Olav. Vet bare dato for UL og at det blir uttak da tidligst mandagen etter... Vi blir uansett i Trondheim hele uke 19 (bor i Hedmark).
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 sprøyten måttes tas før 12 hver dag. så heldigvis ikke så sinnsykt nøye tidspunkt som sprayen er.. har dere fått beskjed om å holde dere i ro, ikke støvsuge etc når man ruger?? har ikke hørt noe fra min lege, men leser litt ymse. er det slik at egget kan bli ødelagt? (er litt grønn på det, sorry)
Attekattenoa Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Tror man skal leve som normalt under ruging. Jeg har to barn og sist jeg gikk gravid var vi midt i flytting så jeg løftet tungt, vasket og drev på døgnet rundt, uten at det gikk galt (dette var da noen dager før jeg fikk positiv test). Sitter'n så sitter'n tenker jeg=) Men litt med ro kommer jeg til å ta det, for jeg stresser ganske mye til vanlig, jobber veldig mye og løper fra møte til møte, så jeg har trappet ned litt nå. Har en jobb som krever at jeg er 100% oppegående, spesielt psykisk, og nå er jeg ganske ustabil så ikke noe særlig hvis jeg feks skal frese til klienter ;-) Hehe
Cmoi Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Hei Er også blandt uke 19 gjengen. Spray start 4 april og sprøyte start 23, UL 1 mai og planlagt uttak 5 mai. Har ikke hatt noe bivirkninger av sprayen:) Hører til på St olavs Håper vi alle er heldige og får vårt/våre små gull:)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Begynte på spray 6 april og hadde masse bivirkninger første uken, ble sykmeldt. Men nå denne uken har jeg ikke bivirkninger lengre... føler meg i toppform faktisk! Venter og venter på blødningen... skulle ha vært her nå...
Ann-ch. Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Heisann. Jeg hører vel også til her. Mensen er på vei så skal ringe inn på Aleris i morgen og avtale tid, så er det vel sprøytestart i løpet av helgen. Skal ha kortregime denne gangen også så da slipper jeg den bedrøvelige sprayen:-) Regner med det blir uttak uke 19,vi får se. U
pus69 Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Jeg startet spray (Suprecur) 7. april, starter på sprøyter 23. apr og UL 2. mai - og altså planlagt uttak i løpet av uke 19 (ICSI). Dette er vårt første forsøk, så jeg er kjempespent. Er veldig utålmodig, så jeg synes faktisk det er lenge å vente (selv om jeg _vet_ det bare er snakk om noen få uker...). Har ikke merket det grann til bivirkninger enda; føler meg nesten sprekere enn vanlig - nesten så jeg blir litt bekymret for at det ikke virker... ;-) Men jeg skjønner på diverse innlegg at det er veldig individuelt hvordan (og om) man reagerer på spray. Skal vel bare være takknemlig for at jeg ikke merker noe.
Lisa78 Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Jeg hadde spraystart 3. april, og skal starte med sprøytene 23 april. UL er bestilt til 2. mai, og tidligste uttak kan bli 5. mai. Når det gjelder bivirkninger, har jeg hatt lite av dem. Jeg har så vidt kjent på hodepine noen ettermiddager, men ikke verre enn at jeg har gjennomført trening eller andre planer uten noe problem. Den eneste ubehagelige bivirkningen må være at jeg har vært noe svimmel den siste uken, men det kan jo like gjerne komme av noe helt annet enn sprayen...
metti77 Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 Er egentlig en "uke 19-chick" jeg også. Det er bare det at opplegget har slått litt "sprekker"... Begynte på spray 7.april. I følge min syklus (24-27 dager) skulle jeg fått mensen på mandag og dermed kunne begynt med sprøyter i dag, men mensen har ikke kommet. Er på dag 29 i dag... Har aldri gått så lenge. Så sprøytestart er forskøvet til neste uke, hvis mensen kommer da. Noen som vet om suprecur kan føre til at mensen kommer senere? Har vært heldig og har ikke hatt noen bivirkninger av sprayen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå