Gå til innhold

fashionbag vs. softbag

Anbefalte innlegg

Er softbagen til Teutonia s3 lunere enn fashionbagen. Tenker da om kalesjen er mer åpen på fasionbagen? Ellers positivt negativt med de? Blir ikke helt enig med meg selv om jeg synes det er finere med fashionbag fremfor softbagen. Må bestemme meg snart, ukene går fort fremover, så er takknemmelig for alles meninger/erfaringer. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137484097-fashionbag-vs-softbag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen erfaring men vi gikk for fashion bagen, har hørt at den er veldig lun og vi mente det var det beste, og vi syns vogna ser mye finere ut med den bagen. du kan jo sende en mail til Rita på lilleprinsen og høre med henne, hun svarer på alle spm og er kjempe hyggelig. www.lilleprinsen.no lykke til med valget og ikke minst vogna!!

Jeg har drevet og vurdert til og fra hva vi skal velge, og synes det var vanskelig! fashionbagen er den fineste å se på uten tvil! Men jeg synes det er praktisk å kunne ta inn baggen når vi er borte på besøk, og da er den upraktisk pga festemekanismen. Hvis babyen ligger i den klarer jeg ikke å legge inn festene selv, og det synes jeg blir lite praktisk! Softbagen kan jeg bare bære med meg uten problem.

Vi endte med softbagen vi da. Tror det blir bra jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...