lioness* Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Har kommet et stykke på vei i utredningsprosessen nå, og i dag morges hadde jeg første time på Riksen, Og det var en så positiv opplevelse! Hadde en ung, kvinnelig lege (tipper ca 35), og hun var bare så søt og tålmodig. Tok seg tid til alle spørsmål, var utrolig vennlig og snill og forklarte absolutt alle ting på en ordentlig måte. men var fremdeles effektiv og fokusert. Jeg følte meg så godt ivaretatt og fikk en positiv følelse da jeg gikk derfra. Det er så bra at det er leger som gir pasienten følelsen av å bli tatt på alvor. det er neimen ikke alle som klarer det! Tok bare GU sjekket lunger og hjerte + blodtrykk med tanke på laparaskopi i nærmeste fremtid. Nå blir jeg så snart innkalt til lap'en, og - litt avhengig av utfall - så søkes det nok om assistert befruktning etter dette. Forsto det slik på henne at det er trolig at det blir utfallet. Håper det ikke tar for lang tid, for nå vil jeg helst at alt skal gå slag i slag. Utålmodig
gleder.meg Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Hyggelig med gode innlegg her:) Håper det går raskt og at det blir resultater ettehvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå