gårdskone Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Er veldig lei meg nå,mensen kom på tirsdag.Vet ikke hva som skjer fremover,men det blir en pause på meg nå.Lykke til alle sammen og håper det går bra med dere.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Dette var leit ! Ta vare på deg selv !
Ann-ch. Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Sender over en stor trøsteklem og ønsker deg masse lykke til videre. Klem
74skytte Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Uff, så kjedelig. :-( Har du egg i fryseren? Uansett så får vi håpe neste innsetting fører med seg stor mage. Ta vare på deg selv så lenge.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Nei vennen min da.. dette ville jeg ikke lese (( Uff hvor vanskelig det skal være.. men ikke gi opp, lov meg det!! Vi skal lykkes begge to ) vi tar oss en liten vårpause og koser oss nå så er vi snart igjen igjen.. oki?? Vi snakkes på pm vel?? STOR OG VARM TRØSTEKLEM FRA MEG TIL DEG..
Susie & Desembergullet Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Sender deg en stooor trøsteklem, gårdskone. Det var jo ikke slik det skulle gå, men jeg håper motet og viljen kommer raskt tilbake. Masse lykke til!!
MK73 Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Det var trist :-( Føler med deg. Go'klem fra meg til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå