Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så herlig å kunne kommunisere med den lille!

I dag er jeg akkurat 23 uker, og de siste dagene har jeg kunnet kommunisere med den lille! Den sparker-jeg kjenner det utenpå (og ser det!)-trykker tilbake og får nytt spark!!!

slik holder vi på lenge!!! Er så koselig! første kvelden jeg kjente det,, lå jeg bare å gliste for meg selv! Har jo kjent liv leeeeenge, men er nå noe spesielt når du kjenner det utenpå også!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137483011-spark-utenp%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

snufs...... kjenner det ikke uttapå ennå.......

har kjent henne lenge, men sparkene er ennå svake og "fjerne"!!!

prøver ikke å stresse m det, men hadde vært moro om pappa kjente noe snart... eller jeg har vel kanskje kjent henne litt, men det er diffust ennå... jeg tror hun ligger m ryggen ut, og det har hun egentlig gjort lenge... er 24 uker på fredag som kommer... skal til jm om en uke, så jeg får snakke m henne om det da!!!

jeg vil oxo!!!!!!!!!!!!!!!

hilsen utålmodig!!

jeg er uke 21 å har jo kjent liv ei go stund..men ikke så veldig mye utenpp,han er litt sjenert hehe

men nå ligger jo morkaken foran han og da så d er ikke så rart kanskje..

kjenner mye liv ellers den siste uken,men han sparker mye innover,mot blæra mi..hehe

har kjent d utenpå,men d er ikke hverdagskost ..håper pappan får kjenne noen spark snart:)

Annonse

Jeg er 23+4 og har kjent spark lenge(er annengangs),samboer har også kjent det utenpå iallefall i tre-fire uker nå!

Vesla i magen gjør noen kollbøtter noen ganger som nesten gjør små vondt og ender da somregel med rompa si rett ut,så magen blir kjempe hard..;))

Kjempe kos å kjenne masse liv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...