karina1988 Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Noen andre unge kommende mødre som ikke gjør stort på dag tid? Hadde vært hyggelig og komme i kontakt med noen som ønsker å finne på noe aktivt på dagen:) Nå som det begynner å bli så fint vær er det jo mye å finne på, mens de fleste andre er på jobb:D Hilsen juli mamma
anonymjente90 Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 hvor langt er du på vei da? bor også i oslo, men ser ut som om jeg er litt yngre enn deg da, blir 18 strax. men er spennende med andre i byen her, er ingen på min alder som er gravide selv som jeg kjenner iallefall
karina1988 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Jeg er i min 26 uke nå Hvor langt er du på vei da? om du er 90 modell gjør da ingen ting.
anonymjente90 Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Jeg er er i begynnelsen av uke 21 faktisk! hvor i byen er det du bor da? jeg bor på tøyen, men har planer om å flytte til en større leilighet snart da
karina1988 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 oki:) bor du sammen med noen eller? Jeg bor på økern nå. Jobber du eller går på skole eller noe da? Hilsen meg
anonymjente90 Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 ja går på deltidsskole, veldig korte dager. deilig.. jeg bor jo med mamma og mannen hennes da, og typen stikker innom ganske mye han også og bor her i ukevis. har du vokst opp her i byen eller har du flytta inn? gått på skole her? og du bor alene eller? skal du få jente eller gutt? jeg ville ikke vite det på ultralyden, men angrer nå...
karina1988 Skrevet 20. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2008 Okey det er jo deilig da. Jeg har vokst opp her i byen og gått på skole her men er ferdig med skolen. Bor med kjæresten min, og skal få en liten jente. Er ikke alle som vil vite hva det blir men er jo en fordel da:) Du kan jo ta ultralyd privat hvis du vil vite det;) Skal u flytte med typen da elleR?
anonymjente90 Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 veit ikke med den ultralyden, men tro typen klarer å grine seg til det han vil vite det, men ikke jeg. regner med jeg skal bo litt med han, får se på det. får ta det litt sakte, er jo så dyrt også her. men jobber du eller noe da? det bli koselig med en jente da, funnet noe navn enda da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå