Lillis Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 I dag er en forferdelig dag. Skulle på vanlig kontroll hos jm i dag. Er 17+2, og har både hatt ul og hørt hjertelyd. Sist i uke 15. Jm fant ikke hjertelyd... Det var et sjokk, og jeg var først innom min egen gynekolog før jeg ble sendt på fødepol. Begge kunne dessverre konstantere at baby var død... Det var ikke plass til oss på gyn eller føden i dag, så de sendte oss hjem med død baby i magen.. Skal komme tilbake i morgen kl 9.00 for å sette i gang fødsel. Har grått mange tårer og tenkt mange tanker i dag. En helt forferdelig ventetid. Også vet vi egentlig ikke hva som venter oss, annet enn at vi må føde vanlig. Uff, må si jeg syns livet er urettferdig noen ganger.....
Hemmeline Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Ord blir så alt for fattige i en slit stund... Sender masse klemmer til deg. Ta vare på hverandre nå!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Har opplevd akkurat det samme!! Var på ordinær ul i uke 19 og der fikk vi se et lite nurk som lå dødt nederst i livmoren..Unner virkelig ingen å oppleve noe slikt. Jeg hadde hørt normal hjertelyd i uke 14, men hadde ikke vært på ul før den ordinære..I tillegg til den store sorgen så får en et grusomt sjokk en overhodet ikke er forberedt på på ul. Jeg ble også sendt hjem for så å komme tilbake neste dag. Måtte også føde den. Den hadde dødd rundt uke 14 her, sikkert i dagene etter jeg fikk høre hjertelyden. Det blir nok noen tunge dager og uker fremover nå, men håper dere har nære venner og familie rundt dere som kan støtte i en vanskelig tid. Ord blir fattige i denne stund, men tiden leger alle sår..etterhvert så blir du nok gravid igjen og får en god oppfølging slik at du føler deg trygg..men ta deg tid til å sørge over barnet du har mistet før du begynner å stresse med graviditet igjen hvis du føler det blir det rette!! Varm klem
Kanskje i år? Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Så trist og så uendelig urettferdig! Ta godt vare på deg selv og hverandre. Håper du har mange rundt deg som kan støtte deg i denne vanskelige tiden.
Tellefanten Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Ord blir så alt for fattige i en slit stund... Sender masse klemmer til deg. Ta vare på hverandre nå!
Lacey*har fått erta Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Dette var så trist å lese. Jeg sender dere mange varme tanker. Ta vare på hverandre! <3
Lillis Skrevet 18. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2008 Takk takk for varmende ord! Nå er alt over.. Det har vært en tøff påkjenning, men vi har hverandre og lille gull på 4 år. Blir nok en pause fra babylaging nå. Er ikke klar for å bli gravid på en stund. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå