Gå til innhold

Er det plass til meg i terminklubben August?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også kjempespent :-) Vi flytter fra 65 kvadrat i byen til hus med stor, deilig hage, og får første- en liten gutt. Han var ikke helt planlagt, men vi gleder oss sinnsykt. Mye som skjer på en gang! Vet du hva du får?

Og Høns, tror det var deg jeg spurte om Mallorca...? Vi drar ikke likevel, jeg har akutt pengeangst etter huskjøpet ;-)

Hyggelig med flere av oss i utvidet nabolag! Har dere bodd lenge der?

:-)Berta

Jepp, vi skal til Mallorca. Gleder oss masse, og satser på at formen holder sånn nogenlunde.

Så deilig med hus. Hage er utrolig digg. Vi bor deilig i en 2mannsbolig. Har bare bodd her i halvannet år selvom jeg kjenner området fra tidligere.

Vi venter en liten prins, ser at vi begge skal på Ullevål avd B med termin 10.08.08. Kanskje vi treffes!

Hvilket kjønn venter dere Hege?

Annonse

Utrolig deilig å flytte terminen over to uker frem, ny termin 24/8:) Jeg fant jo ikke ut at jeg var gravid før sent heller og var på første lege sjekk i uke 13..nå uke 15!! så snart er vårt lille nurk her:)...bare en liten sommer igjen) Desverre så skjulte vår lile venn sitt kjønn på UL, men skal tilbake på ny UL 24/6 pga er litt stor baby..hjelp:/ (men det var jeg oxo, 4550g).

Smestad er jo ikke langt da, jeg bor på Bestum:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...