Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Ser også at du bruker kortison.. som jeg skrev skal jeg også ta det og tok jo nå også albyl-e men hva er den kortison saken?? fortell litt hva det er og hva skjer??? Klem og masse lykke til.. jeg krysser alt jeg har for deg!!!!!
♣ Christiane ♣ Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Hiver meg på her jeg også¨. Krysser alt jeg har for at det klaffer dor deg denne gangen Frøya. Hadde forresten satt inn så mange egg jeg hadde fått lov til tror jeg, men mulig jeg begynner å bli litt desperat, hehe Og til deg Tullemor, var det godt å høre at du blir satt igang så fort som mulig igjen, det er liksom ikke måte på hvor vanskelig det skal være å få det til å klaffe for noen av oss. Selv manner jeg meg opp til tredje icsi som forhåpentligvis er rett rundt hjørnet. Masse lykke til begge to.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Takk Christiane.. og masse lykke til til deg også.. måtte du lykkes nå!!!!!!!!!!! kleeeeeem
Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Her er jeg, Tullemor:)) Har nettopp vært og satt inn egg, så nå ruger jeg på to:)) Om det tredje var bra i morgen skal de fryse det ned. De to siste er allerede gått adundras.... Kortison, ja...Jeg har forstått det slik som du, at det hindrer kroppen i og støte fra seg eggene/egget. Lurer på om det kommer av at immunforsvaret blir dempet, og det er en STOR fordel for meg som har overaktivt immunforsvar. Tusen takk for lykkeønskninger, begge to!! Som jeg sa, Tullemor, så virker det som Porsgrunn tar godt vare på deg! Lykke til når du er i gang igjen. Lykke til til deg også, Christiane. Nå må det da være din tur!! Klem:O)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Lykke til til dere alle jenter ! Klemmer:O)
Gjest Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Heisan Vilsågjerne:)) Tusen takk:)) Vi snakkes på msn om ikke så altfor lenge:)) Klem:O)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 16. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2008 Takk.. ønsker deg masse lykke til, og nå er du skikkelig rugemor hihi.. ta godt vare på deg selv.. kleeeem
Gjest Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Tusen takk, Tullemor:)) Har enda ikke gått opp for meg at jeg faktisk er rugemor, nå) Føler meg liksom helt sånn som før. Skal prøve så godt jeg kan og ta vare på meg selv og de to små gulleggene mine. Regner med at sambo passer på at jeg tar det heeelt med ro, og følger legens ordre inntil videre:)) Klem klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 16. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2008 Ja dette blir utrolig spennende.. jeg krysser alt.. )) Ja det er godt å bli litt passet på nå.. nyt det og kos deg med gulleggene.. kleeem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå