Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg var på ul forrige tirsdag.. Da målte jordmora babyens lengder og sa at jeg var 17 + 3 uker på vei.. Morkaka mi lå da litt på høyre side foran.. 6 dager etter var jeg på en ny UL og da var det en gynekolog som tok den på meg, da han målte så målte han at jeg ikke var mer enn 17+ 1 dag på vei.. Å dette var 6 dager etterpå. Det vil jo si at han stilte terminen min tilbake 1 uke og 1 dag! Dette var på samme kontoret og med samme utsyret.. Hvordan kan de måle og komme frem til så forskjellige svar? I følge han jeg var hos sist så ble jeg gravid 3 januar, men som jeg også sa til han så har jeg ikke hatt sex siden 24 desember.. Morkaka mi ligger nå foran kormunnåpningen. Dvs at den har flyttet på seg på de 6 dagene.. Jeg har hørt at hvis den legger seg der er det ikke sikkert at fosteret får i seg den næringen det skal ha? Kan dette være årsaken til at babyen min nå plutselig er mindre?? Jeg fikk ikke noe god forklaring på hva som var farlig m dette av han, bare en henvisning til sykehuset for ny ul der om 6 uker! Jeg er litt redd nå :\ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137481197-f%C3%A5tt-ny-termin-men/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå