Gå til innhold

Hvor mye spiser dere....Reductil?


lisje marthemora

Anbefalte innlegg

Hvor mye spiser derei løpet av en dag?

Jeg startet i går,og i dag har jeg spist 1 knekkebrød og en go morgen yogurt og er ikke sulten i det hele tatt.

Men jeg er redd jeg spiser forlite,

Har gått på Grethe R. før og da var det jo mat hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I begynnelsen sist jeg gikk på reductil, så spiste jeg og veldig lite.

Hadde rett og slett ikke matlyst.

Men etterhvert så fikk jeg mer matlyst tilbake, men før det så var jeg bestemt på å få i meg frokost, middag og kveldsmat.

Man må jo ha næring uansett om ikke matlysta er der.

Og husk å drikke masse vann:)

 

Fant også ut at det var lettere å få i seg mat-ja,og i det heletatt å huske på å spise- hvis jeg hadde faste tidspunkt å spise på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser frokost(en skive m magerrt pålegg), og så blir det ofte en frukt eller grønnsak før middag. Spiser litt mindre porsjon enn før, og forsyner meg bare en gang. Drikker ofte et glass vann før jeg spiser slik at jeg blir fortere mett. Skive eller kornblanding til kvelds. Gjerne en frukt eller youghurt mellom middag og kvelds. Unner meg en sjokoladeknekk ol. innimellom. I helga koser jeg med litt pizza eller taco, litt potetgull ol. Men passer på å planlegg hvor mye jeg skal spise før jeg begynner, og holder meg til det. Forrdelen med reductil, er at forbrenningen holdes oppe selv om man har lavt energiinntak. Dermed kan du klare deg med lite, men du må prøve deg litt fram for å finne ut hva du trenger for ikke å bli slapp og dårlig. Jeg hadde noen episoder der jeg hadde spist for lite, og jeg dermed gikk helt tom på slutten av treningsøktene mine. Etter noen uker fant jeg ut hvor mye jeg trengte for å ha energi i det daglige. Pass på å drikke mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...