Nergård Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Jeg trener nesten hver dag til vanlig, men etter uttak har jeg ikke trent i det hele tatt.Har hatt en del vondt. Skal sette inn imorgen og lurer da på hvordan det er å trene mens jeg ruger. Noen som vet?
Gjest Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg har fått beskjed om ikke og jogge eller trene aerobic de første fem dagene i rugetiden. Spør legen din imorgen når du setter inn for sikkerhetsskyld om hva h*n mener, så er du trygg på at du ikke gjør noe galt:) Lykke til med innsettingen!!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Rolig trening uten hopp/spark og alt for høy puls er OK. Ei venninne er gravid med tvilliner (11 uker nå) og har trent 3 ganger i uka så langt.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Som Froya, fikk jeg og beskjed om aa ta det helt med ro den foerste uken (ingen hardtrening, aerobic og loeping). Og for aa vaere aerlig saa orka jeg ikke det likevel, saa det var ikke noe problem... Lykke til hvertfall
Søskenhåp adopterer Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg tror ikke jeg ville turt så mye annet enn å gå turer i raskt tempo. Men å få opp blodgjennomstrømmingen i kroppen og litt puls uten så mye brå bevegelser må vel være bare bra. Jeg gikk og gikk under hele mitt forrige svangerskap, og da slapp jeg og en del ekstrakilo å slite med etterpå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå