Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener nesten hver dag til vanlig, men etter uttak har jeg ikke trent i det hele tatt.Har hatt en del vondt.

Skal sette inn imorgen og lurer da på hvordan det er å trene mens jeg ruger. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått beskjed om ikke og jogge eller trene aerobic de første fem dagene i rugetiden. Spør legen din imorgen når du setter inn for sikkerhetsskyld om hva h*n mener, så er du trygg på at du ikke gjør noe galt:)

Lykke til med innsettingen!!

Skrevet

Rolig trening uten hopp/spark og alt for høy puls er OK. Ei venninne er gravid med tvilliner (11 uker nå) og har trent 3 ganger i uka så langt.

Skrevet

Som Froya, fikk jeg og beskjed om aa ta det helt med ro den foerste uken (ingen hardtrening, aerobic og loeping). Og for aa vaere aerlig saa orka jeg ikke det likevel, saa det var ikke noe problem... Lykke til hvertfall

Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville turt så mye annet enn å gå turer i raskt tempo. Men å få opp blodgjennomstrømmingen i kroppen og litt puls uten så mye brå bevegelser må vel være bare bra. Jeg gikk og gikk under hele mitt forrige svangerskap, og da slapp jeg og en del ekstrakilo å slite med etterpå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...