Smurfinee Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Lengter sånn etter å bli solbrun igjen!! Skal til syden i sommer,men har lyst å være brun fra før..nå er jeg bare hvit..noen som har noen selvbrunere å anbefale som ikke man bli skjoldete av? og får man en fin brunfarge av å ta sol fast?? Håper på mange svar:)
Sjefsmegga Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Vel, ta solarium fest er vel ikke særlig lurt. Spraybrun deg i salong, det blir finere, men koster litt mer. Gjort rett så finnes det flere gode, jeg likte Diors selftann, den ga en fin farge..og jevn, men krever litt for å få det til.
balsam Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 jeg tar sol fast, og har da selvsagt farge deretter..=) jeg synes selv at fargen er fin, som om man har vært litt i sola liksom, men jeg har en lys hudtype så jeg blir aldri skikkelig brun heller jeg..=((
Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Mye bedre å ta sol enn å smøre med selvbruning! Selvbruningen blir skjoldete nesten uansett hva du gjør. Smør deg med kokosolje og legg deg i solsenga:)
Tamline Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Det er det dummeste jeg har hørt. Såklart kan man ta sol av og til, det gjør jeg også. Men å anbefale å ta sol fast istedet for selvbruning?? Man øker faren for hudkreft, men det er sikkert verdt det så lenge man blir brun... Nå var jeg frekk, men la meg være det en gang i blandt jeg også da...
Lekamøia Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Både Loreal og Dove har fine bodylotion m/selvbruner i. De blir på ingen måte skjoldete, og fargen kommer gradvis og naturlig i løpet av noen dager. Bruk peeling før du starter, og vask deg godt på hendene etter å ha smurt deg. Også slipper du de skadende strålene fra solarium.
Vipsenmamma Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Det er det dummeste jeg har hørt også. Har du hørt om hudkreft? Og hvor stor sjanse det er å få det av å gå ofte i solarium? Det er flere bodylotions som gir en fin brunfarge etterhvert - overhode ikke skjoldete.
lille-persille Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Jeg sliter med det samme, bruker Dove bodylotion med litt farge, men lurer på om jeg skal ta litt solarium før jeg drar til syden, slik at jeg har litt underlag..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 bruk selvbruningskrem. det er ikke særlig kult å være full av rynker når du har blitt 40!!! hilsen hun med faktor 30 i ansiktet og på brystet! lærhud på brystet er ikke fint det heller!
Herlige barn har jeg fått Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Spis heller mellom 500-1000 gram gulrøtter hver dag og vær ute, da blir du raskt brun og gulrøtter er jo supersunt!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 1 kg gulrøtter om dagen? HAAHA! Blir du orange kan du jo skylde på mammatilverdensherligste!
Lekamøia Skrevet 16. april 2008 #12 Skrevet 16. april 2008 Solarium gir fin farge der og da, men det er ikke vakkert med huden til en dame i 30-40-åra som har tatt solarium i flere år.
Loglady Skrevet 16. april 2008 #13 Skrevet 16. april 2008 1 kilo gulrøtter hver dag...ugh... da tror jeg mer på selvbruningslotion.
☆Anonymia☆ Skrevet 16. april 2008 #14 Skrevet 16. april 2008 bruker selvbrunings lotiion,dove sin,sitter med en nyyydelig farge nå,etter 2 smøringer..=)
ayla05 Skrevet 16. april 2008 #15 Skrevet 16. april 2008 tenkte jeg skulle sende deg en pm, men det gikk ikke:( jeg har en veldig god selvbruningskrem men kan ikke legge det ut her. send meg en pm om du er interressert:)
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 16. april 2008 #16 Skrevet 16. april 2008 Vita har en kjeeempegod spray ) den er svart og hvit, koster rett rundt 150 kr, kjøpte en sånn make up svamp til denne, hvis man er uheldig å sprayer for mye kan man stryke den utover med denne ) fin på armer også. Ellers så har L`oreal en god spray, som er tørr, spray på uten å må stå å tørke i flere minutter, veldig god:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå