Rorrimamma Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Både igår og idag opplevde jeg plutselig å begynne å kaldsvette og skjelve i hendene. Samtidig kjenner jeg i armene og bena den følelsen som når jeg ikke har spist på leeeenge (men har spist for få timer siden). Sånn som det føles at det ikke går an å hold de i ro og samtidig veier et tonn. Varer ikke lenge, ett kvarter kanskje... Noen som vet hva som kan være grunnen? Noe jeg kan gjøre for å unngå det? Drikker mye vann og spiser frukt hver dag. Er 26+5 på vei
Vannekanne Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Sånn har jeg det også! Og hjertet mitt begynner da å pumpe fort- så må jeg sette meg ned ellers føler jeg jeg kommer til å besvime eller noe.. Selv om jeg ikke egentlig tror jeg ville besvimt hvis jeg ikke hadde satt meg ned. Aner ikke hva det er eller om det er normalt??
Gjest stockholms tjej Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 kan være at dere har lavt blodtrykk...de er ikker fraligt men ubehagligt. Jeg har det, og er veldigt svimmel og dårlig i hela kroppen... men du kan jo se med din lege h*n kan jo ta blodtrykk på deg
Vannekanne Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Aha. Jeg skal til legen om en uke, de tar blodtrykket hver gang- kanskje det er lavere nå enn det har vært. Takk for tips!
Gjest stockholms tjej Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 viss de er det så var litt foriktig når du føler deg dårlig for de er lettere å besvime....så sett deg ner og slappa=)
Makko med to små gutter Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Jeg blir slik når jeg har gått for lenge uten mat eller søvn... Passer jeg på det slipper jeg "anfallene". Regner med at det er helt ufarlig, siden jeg så "lett" kan unngå det :-)
Gjest Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 jeg blir sånn når jeg har lavt blodsukker. Jeg må spise minst hver tredje time. Nå når jeg er gravid får jeg mye lettere lavt blodsukker. Spiser jeg en sjokolade, så blir jeg som oftest skjelven etter en halv time, hvis jeg ikke spiser annen mat.
Rorrimamma Skrevet 16. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2008 Tusen takk for alle svar og tips! Skal til legen om en uke. Hvis det ikke plager meg veldig før da venter jeg til da med å høre med han. Bor noen timer fra der fastlegen min har kontor....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå