Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Vet ikke hva som går av meg for tiden, men jeg griner for den minste ting som går mot meg. Jeg sliter med dårlig helse, har ikke noe sosialt liv, treffer ingen venner lenger, er hjemme nesten bestandig, orker ikke gå ut. Har mann og barn, men føler samværet med dem er en plikt. Elsker ungene mine, men blir så fort sliten og sinna. Vet ikke om jeg klarer barneoppdragelsen som jeg burde. Føler ikke noe for mannen min lenger, men vil ikke gi slipp på ham heller. Jeg trenger ham. Prøvde å ringe familievernkontoret(BUF), men de spurte om hvorfor jeg ringte og jeg begynte bare å grine, så jeg la på, så der tør jeg ikke å ringe igjen. Jeg går ikke til legen med dette, for da blir jeg stemplet av trygdesystemet, og det ønsker jeg ikke. Noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hørtes ikke noe koselig ut det der. Men du må ha noen å prate med. Dra til legen å si at du ønsker å prate med en psykolog pga familie problemer du ikke orker å gå inn på nå. Så får du en hennvisning dit. Lykke til . Klem
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Tror ikke du er den første som har ringt familievernkontoret, begynt å grine og lagt på. Du er ikke den siste heller Prøv igjen! Det er verdt det, og de forstår. I know. Du og familien trenger det! lykke til!
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 I tillegg til rådene ovenfor, så kan du jo skrive ned tanker og følelser (eller mangel på følelser) her på forumet. Det kan være godt å sette ord på ting om det så er på den ene eller andre måten. Jeg lover å lese.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 dette var som å lese om meg selv.er lenge siden du la uten denne tråden. hvordan går det med deg`?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå