Gå til innhold

Tips - natt-BH

* vannmamma *

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.mammahuset.no/productview.php?mgid=9&gid=55&ms=1

Denne kjøpte jeg etter at jeg fikk storesøster sommeren 2005. Hadde litt lekkasje fra puppene og var ikke komfortabel med å sove uten noe oventil på natta. Vanlig BH ble for stram og kraftig, mens denne var helt strålende! Er nesten like tynn og elastisk som de fæle nettingtrusene på sykehuset - uten sammenligning forøvrig... :-)

Kan virkelig anbefales!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver under på denne- hadde den når Lillegutt var mindre- var helt uunnværlig for jeg lakk så mye om natta...

Skrevet

De såg fantastiske ut, men jeg fikk bare opp størrelsen s, og m, stemmer det?

Og hvordan er størrelsen på da andre bh som finnes i denne butikken, bruker dere å finne rett størrelse, eller går der opp i cup, eller cm??

Skrevet

Jeg har str m selv om jeg hadde gått opp et par str i "vanlig" bher... Stoffet er så stretchy at jeg syntes ikke det var noe problem ;o)

Skrevet

Samme her. :-)

Skrevet

Kommer vel an på hvilken cup man er fra før. Tror M kan passe rundt for meg, men med D-cup til vanlig er jeg litt skeptisk. Hva tror dere?

Skrevet

Jeg brukte d- cup og str M i natt-bh ;o)

Skrevet

Hei!!!

Jeg har ringt butikken og de har den også i XL, som de nå skal legge ut på nettet.

De mente den var ikke så stor i str, så hvis jeg var en D, og en E rundt nå var XL det jeg skulle ha.

Tips til dere andre som har litt stor byste, og de vil jo bare bli større når melken kommer.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...