frupingu Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Blir dere satt igjen før termin?? Event. hvor lenge før?
gutiina Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Skal igrunn en veldig stor unge til for at de setter deg i gang. De er mest åpen for en "naturlig" fødsel, ihvert fall for min del. Men du får ikke gå særlig lenge over termin, der setter de deg i gang på dagen / dagen etterpå , hvis du ikke har fødd til termin. I mitt tilfelle så er veksten til ungen min såpass "normal" at de synes ikke det gjør noe at jeg går til termin. Regner med at ungen blir 3900 g hvis jeg går fullt ut, og med mindre dramatiske endringer skjer. Ligger på +13vekst. Tror det er slik at hvis det blir over 20 så setter de i gang 10-14 dager før eller noe sånt... Er i uke 33 nå Lykke til
Sjokolade76 Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Jeg blir satt i gang en uke før, har fått beskjed at det å bli satt i gang har ingenting med størrelse på baby å gjøre - men at faren for morkakesvikt er større ved dibetes. Nå har jeg svangerskapsdiabetes og bruker også insulin, og da modnes hvis morkaken tidligere. De som ikke bruker insulin tror jeg ikke har det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå