VeslePhreaken Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Jeg vet at man kan få en "brun fødselsstripe" langs midten på magen i svangerskapet, men jeg fikk den etter fødselen jeg da.. Den blir borte eller?? Tar det lang tid isåfall? Også dette presset.. Det presser sånn "i" klitoris liksom. Spesielt når jeg skal tisse, og når jeg reiser meg opp fra sittende stilling.. Jeg fødte for 16 dager siden, og sydde ikke spes mye.. Litt på hver side av urinrøret, men det var ikke dypt. Bare "skrubbsår", sa jordmora.. Noen andre som har hatt dette?? Fryktelig ubehagelig!!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Har også det samme, fødselsstripen er ikke gått bort enda. Min baby er 5 uker og 3 dager. Kan ikke svare på om og evt. når den blir borte, dessverre. Kjenner også sånn press... Men jeg ble klippet endel og revnet litt. Vet ikke om det har noe å si. "Godt" å høre at noen andre og har det sånn. Skal spørre legen neste uke når jeg skal på kontroll. Håper kanskje noen andre vet??
camosilla Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Akkuratt som jeg skulle skrevet det selv HI. Tre mnd siden fødsel nå...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 jeg har fortsatt den brune stripen, men presset i underlivet(klitoris). Gikk bort etter ca 6 uker. Det er 10 uker siden jeg fødte. Ble klipt, fikk sydd 4 sting,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå