Gå til innhold

Noen fra TRONDHEIM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he... e sånn sjøl for tia, analfabet & rotehue deluxe. Alt æ e go for e å sov og spis, nåkka æ gjør nok av, he he :/ huff!

Ja, vi skulla fått te ett treff når vi alle, forhåpentligvis, e over den kritiske fasen, og magen bynne å bule :)

Innte da; Hold oss oppdatert ka store og små ting angår!

Masse lykke te alle sammen!

Klem

Skrevet

Hei!

Jeg er ikke fra Trondheim, men studerer her!

Er 21 år og bor på Solsiden. Er ca. 5 uker på vei:)

Skrevet

Fra Trondheim jeg og, ikke alene om det ser jeg :)

Har termin sånn ca midt i desember tror jeg..... har ei jente på 11 mnd ( født 16 mai 07 ) Jadda det går unna!

Er forresten 25 år og bor på Nardo. Hadde vært koselig å møtt dere etterhvert:)

Skrevet

Jeg stemmer virkelig for noen treff når magen og våren kommer for fullt! :) Og trilleturer når babyene kommer :) Hadde vært så hyggelig å følge hverandre!

Skrevet

Ca 6 uka her no, bor utafor trondheim, 24 år og førstegangs. får itj mæ helt t å tru d e sant enda da, bli spennende ti fremover:)

Skrevet

Hei:) Topp å finnen noen Trøndere;) Jeg er 24 år og bor for tiden på Heimdal. Er første gang for meg og er 8 uker på vei. Gleder meg masse:)

Skrevet

Jeg bor like utenfor Tr.heim. 31 år, og har julebaby nr 2 i magen. Den første kom etter termin 1. januar 06, så kanskje blir det bursdag samme dag :-)

Skrevet

Hei!

Er også fra Trondheim, bor på Møllenberg for tiden..Har foreløpig termin 24.12. Hadde vært kjempeartig å møtt noen i samme situasjon når vi kommer oss litt lenger ut i svangerskapet:)

Skrevet

Hei hei,

Jeg er 23 år og bor på Tiller. Dette er min tredje graviditet.Har termin 28 Desember.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...