Gå til innhold

Noen fra TRONDHEIM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Hadde vært litt arti å skavle med noen vordende mødre i Trondheimsområdet. Selv bor vi på Solsiden :)

Jeg er nå 4+5, er førstegangsfødende, 27 år og veldig spent :)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Trondheim her også! Jeg bor på Tyholt/Berg, og er 32 år.

Er 6+4, har tremin 9 desember og er førstegangsfødende.

Skrevet

Hei hei,

Er fra Trondheim jeg også. Bor på Nidarvoll, er 33 år, førstegangsfødende og er 7+2 i dag. Terminberegning ca 7.des.

Skrevet

hei jeg er 29 har en på 3år.bor like utenfor trondheim.har termin 1.12,så er 8+3 i dag

Skrevet

Er fra Tr.heim jeg også, men bor litt utenfor byen nå.

Er 6+1 :)

Dette er første gangen for meg

Skrevet

Bor i trondheim, 27 år og 6 uker på vei...ingen barn fra før..

Skrevet

jeg mener 26 år...er litt trøtt:o)

Skrevet

Men det skjønte dere sikkert siden det står mahari 81...herregud, denne graviditeten gjør meg trøtt og fjærn:o)!!!

Skrevet

Bor på byneset og venter nr 3. Er nå 6+3 i dag. Termin den 9 des.

Skrevet

Jeg er 33, har termin 20.desember med nummer to. Har ei jente fra før, født i januar 2006 :)

Bor på Møllenberg.

Skrevet

Så arti at vi e så mange da :)

Skulle fått til ett treff når mangene vårres bynne å veks sæ te, guri malla som æ glede mæ te å få mage :) Ka me dåkker?

Apropos trøtt ja; æ søv 10-11 tima no om dagan!!!

Masse lykke te :)

Skrevet

Artig om vi kunne fått til "magetreff" etterhvert :)

Har aldri sovet så godt som jeg gjør for tiden.....og stuptrøtt på jobb. Folk må jo begynne å lure litt snart.

Skrevet

Trondheim her.

22 år. Har nr to i magen

4uker på vei

Skrevet

Bor på Heimdal og er straks 25 år.

Termin rundt 18.desember en gang... (Veeeldig uregelmessig etter p-pilleslutt, så vet ikke helt termin...)

Dette er min første graviditet.

Skrevet

Noen her som har vært på UL hos Aleris? Skal på tirsdag...grugleder meg....

Skrevet

Arti å sjå at dokk (snart vi) e så mange.

Vi flytt tel byen iløpe av sommern. sambo skal begynn på ntnu (gamle gubben) :) hehe

har ingen nettverk så har all håp om å få noen gode permisjons trillekompiser her inne. var i alle fall veldig sosial min forigje terminklubb.

og ja dette er nr 2.

Skrevet

Hei! Termin 22.des- vi bor på Persaunet :) Artig å komme i kontakt med flere kommende jule-mødre. Selv er jeg førstegangs, 24 år og student... Hva med dere?

Skrevet

Var på UL i dag, men ikke på Aleris, men på Gyn.avd. på St.Olav. Var sånn innvendig UL, dvs de gikk inn gjennom skjeden å "så".Var ikke ubehagelig i det hele tatt, kjente så og si ingenting, og aparatet er laget av plast, er rundt og glatt, ikke spisst, kaldt stål som de andre GU-apparatene.

Så ikke gru deg du, varen fin opplevelse å se livmoren og "posen", i mitt tilfelle, på skjermen.

Masse lykke til :)

Skrevet

Var på UL i dag, men ikke på Aleris, men på Gyn.avd. på St.Olav. Var sånn innvendig UL, dvs de gikk inn gjennom skjeden å "så".Var ikke ubehagelig i det hele tatt, kjente så og si ingenting, og aparatet er laget av plast, er rundt og glatt, ikke spisst, kaldt stål som de andre GU-apparatene.

Så ikke gru deg du, varen fin opplevelse å se livmoren og "posen", i mitt tilfelle, på skjermen.

Masse lykke til :)

Skrevet

Hei,

Er 27 år og har termin ca 17. desember. Bor på Heimdal med sambo. Første gangen for meg også, liksom for de fleste andre her som det ser ut. Gleder meg massevis! :-)

Håper virkelig vi får til å møtes, det er jo så mye tanker nå om den lille babyen i magen og alt som skjer i kroppen - og ingen skjønner det jo bedre enn andre som er i den samme situasjonen!

Skrevet

Jeg er førstegangs, 30 år, termin 5 des.

Bor på Moholt.

Skrevet

Jeg er også førstegangs, er 25 år og er på flyttefot! Ser ut som det kanskje blir Persaunet for meg også:) Ellers har jeg beregnet terminen min til å bli 6.desember! I dag er jeg altså 7 +1 og er lykkelig over å ha kommet så langt:)

Skrevet

Heisann!

Kjære mæ, kor mange vi e. D e jo kjæmpe artig. Har følt mæ litt alein me alle tankan og følelsan....har en kjæmpe snill&søt mann vedsiden av mæ...men føle mæ litt "alein" læll. E jo så my man kjenne og tænke på...bli væl ekstra my siden d e første gang. :)

Æ e 27 år, førstegangsfødende som sagt, og e 6+1 (15.des.) Bor i Sjetnemarka. E i finfin form egentlig. E vældig svimmel og trøtt. Men ingenting og klage over. Vært kjæmpe artig om man kunna ha møttes når vi e litt længer på vei.

Svimlende klemma :)

Skrevet

.....æ e 26 år. hehehe

Rote nå vældig om dagan. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...