Gå til innhold

Noen fra TRONDHEIM?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så arti at vi e så mange da :)

Skulle fått til ett treff når mangene vårres bynne å veks sæ te, guri malla som æ glede mæ te å få mage :) Ka me dåkker?

Apropos trøtt ja; æ søv 10-11 tima no om dagan!!!

Masse lykke te :)

Annonse

Arti å sjå at dokk (snart vi) e så mange.

Vi flytt tel byen iløpe av sommern. sambo skal begynn på ntnu (gamle gubben) :) hehe

har ingen nettverk så har all håp om å få noen gode permisjons trillekompiser her inne. var i alle fall veldig sosial min forigje terminklubb.

og ja dette er nr 2.

Var på UL i dag, men ikke på Aleris, men på Gyn.avd. på St.Olav. Var sånn innvendig UL, dvs de gikk inn gjennom skjeden å "så".Var ikke ubehagelig i det hele tatt, kjente så og si ingenting, og aparatet er laget av plast, er rundt og glatt, ikke spisst, kaldt stål som de andre GU-apparatene.

Så ikke gru deg du, varen fin opplevelse å se livmoren og "posen", i mitt tilfelle, på skjermen.

Masse lykke til :)

Var på UL i dag, men ikke på Aleris, men på Gyn.avd. på St.Olav. Var sånn innvendig UL, dvs de gikk inn gjennom skjeden å "så".Var ikke ubehagelig i det hele tatt, kjente så og si ingenting, og aparatet er laget av plast, er rundt og glatt, ikke spisst, kaldt stål som de andre GU-apparatene.

Så ikke gru deg du, varen fin opplevelse å se livmoren og "posen", i mitt tilfelle, på skjermen.

Masse lykke til :)

Hei,

Er 27 år og har termin ca 17. desember. Bor på Heimdal med sambo. Første gangen for meg også, liksom for de fleste andre her som det ser ut. Gleder meg massevis! :-)

Håper virkelig vi får til å møtes, det er jo så mye tanker nå om den lille babyen i magen og alt som skjer i kroppen - og ingen skjønner det jo bedre enn andre som er i den samme situasjonen!

Heisann!

Kjære mæ, kor mange vi e. D e jo kjæmpe artig. Har følt mæ litt alein me alle tankan og følelsan....har en kjæmpe snill&søt mann vedsiden av mæ...men føle mæ litt "alein" læll. E jo så my man kjenne og tænke på...bli væl ekstra my siden d e første gang. :)

Æ e 27 år, førstegangsfødende som sagt, og e 6+1 (15.des.) Bor i Sjetnemarka. E i finfin form egentlig. E vældig svimmel og trøtt. Men ingenting og klage over. Vært kjæmpe artig om man kunna ha møttes når vi e litt længer på vei.

Svimlende klemma :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...