Gå til innhold

Mange som kommer på treff mandag den 21. April??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper på å komme. Men har en syk bestemor på Hamar, så om ingen andre i familien kan være hos henne på mandag spørs det om jeg må dra dit. Men jeg håper altså på å komme på treff!

åååå vi får se en baby!!!

Jeg gleder meg!!! Herlig:)

Jeg kommer sikkert til å begynne å grine..hahahahahah.....er så sippete om dagen. Bare jeg og gubben har en liten diskusjon så griner jeg...herregud stakkars..han tør jo nesten ikke svare meg for da begynner jeg å grine! Perfekt måte å vinne en krangel på ihvertfall:)

Vi sees!

Annonse

Jeg må nok dessverre melde avbud. Drar til bestemora mi i morgen, hun er så dårlig nå at jeg ikke tør la være.

Men sett opp et nytt treff igjen snart da, før alle dere andre skal føde :-)

Formen er litt opp og ned hos de fleste på slutten.

Håper du føler deg bedre i dag da.

Jeg fikk hilse på et aldelse nydelig lite nurk...om ikke lenge så er det vår tur Fioo...sprøtt og veeeeeldig godt å bli ferdig:)

Kan godt sette opp ett treff til, men da må vi ta det ganske raskt siden vi begynner å nærme oss mai med storm skritt.

Hva med onsdag 30. April eller fredag 2. Mai??

Jeg kan ikke den 30. april. Da har jeg innlevering av bacheloroppgaven min (som selvsagt bør være ferdig i god tid før det) + at det er avslutning på skolen, visstnok med aktiviteter hele dagen. Kan jo ikke gå glipp av det, selv om en del av moroa antakelig inkluderer alkohol ;-)

Vet egentlig ikke om 2.mai er veldig mye bedre, men blir lettere å få til på noe vis i alle fall. Og i tilfelle det skulle bli noe forslag: 7.mai har jeg eksamen :-)

Annonse

29.april kan ikke jeg. 5.mai nærmer seg faretruende eksamen, men det er vel alltid sunt med et opphold i lesinga ;-)

Jeg foreslår at noen bare setter opp en dag jeg, det ser ikke ut til at alle kan samme dag uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...