Alvepia *happy mum* Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Var på min første kontroll, å der så alt kjempe fint ut. fosteret va så stort, større en dem hadde forventa og det så heil perfekt ut. Bortsett fra at vi fant ingen hjerteslag lenger:( Så hjerte hadde nok sluttet å slå i går/natt te i går/forregårs. kæm som veit. Ska inn på sykehuset i morgen til utskraping. Gleder meg ikke. Samboer jobber til sjøs, å skal ikke komme hjem før neste uke, men de fant båt til han i går å sendte på land. så i dag kommer han heim te mæ Vel satser på neste forsøk da...
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Uff da.. det er super trist å høre.. vet hvordan det er og det er en ubeskrivelig jævlig følelse.. som jeg har sagt til meg selv, lykkes jeg igjen skal jeg ikke forlate denne siden, jeg skal ikke skrike ut at jeg er gravid for det er så mye som skjer og det er såå vondt.. Men man er jo liksom så glad.. jeg fortalte jo nærmeste venner osv det men det ble så mye tøffere og fortelle at det var over.. så neste gang er min munn lukket til uke 12.. Men så fint at din kjære kommer hjem, herlig for dere trenger hverandre.. Så får jeg håpe du snart kommer i gang igjen og at spiren da sitter der i 9 mnd!!! Jeg skal i allefall krysse det jeg har for deg.. STOR TRØSTEKLEM FRA MEG
mustylissi Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Uff det var veldig trist å høre,men mye lykke til med neste forsøk.Godt å få mannen hjem,det er det beste å ha noen rundt seg...
Ann-ch. Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Huff så trist. Godt at mannen kommer hjem så du slipper å gå igjennom dette alene. Sender over en stor trøsteklem og ønsker deg masse lykke til videre.
Kanskje i år? Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Så trist! Vet hvordan du har det - og hvor tungt alt føles nå. Så fint at samboer kommer hjem - så dere kan finne trøst i hverandre. Ta godt vare på deg selv.
Nergård Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Huff, så trist å høre. Er så ufattelig urettferdig. Godt at han kommer hjem til deg så du slipper å sitte alene. Ta godt vare på hverandre. Stor trøste klem fra meg.
Viktoriana Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Det var forferdelig trist. Vet dessverre hvordan du har det nå. Godt samboeren din kommer hjem for man trenger noen å snakke med i en sånn situasjon. Sender med en trøsteklem og håper du lykkes neste gang.
ikø29 Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Dette er utrolig urettferdig..Få lov til å glede seg, ha forhåninger og kjenne på kroppen at du er gravid og så dette..... Håper dere klarer å ta vare på hverandre i denne vanskelige tiden...
Søskenhåp adopterer Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Opplevd det samme selv. Synes det er så ufattelig mange her inne som mister jeg nå! Og som tullemor sier, blir det noe "gravid neste gang" så skal jeg så til de grader holde kjeft... Var ei på jobben her som på en lunsj spurte meg om "formen" osv. når jeg var gravid sist - og jeg hadde jo da ikke tenkt til å si det til mer enn et par på jobben... så da visste ALLE det (gud å irritert jeg blei) og tro hvor morsomt det var å komme tilbake å si at nei du, dette gikk ikke bra allikevel. Men ikke så lett da å holde det hemmelig når man plutselig blir borte støtt og stadig under behandlingen. Vil bare ønske deg og dere andre lykke til videre. Det er tøft å miste, men vi må ikke miste håpet om at dette skal gå til slutt....
lita78ღ Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Stor trøsteklem til deg... så forferdelig det må være. Håper du klarer å se framover etter dette og at du vil lykkes neste gang.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #12 Skrevet 16. april 2008 Hvor mange uker er du på vei nå da? Jeg syns du skal kreve en ny UL før utskrapning. Slik at man faktisk er HELT sikker på at det ikke er liv der. Det ville i alle fall jeg gjort
lindynatt Skrevet 16. april 2008 #13 Skrevet 16. april 2008 Enig med turbotrollet Minst en UL til, helst av en annen lege/ annet apparat. Leger kan ta feil Hvis dette viser samem resultat ok, da er du sikker.
AniBer Skrevet 16. april 2008 #14 Skrevet 16. april 2008 Åhh, nå ble jeg så lei meg vennen!! Dette fortjente dere ikke!! Sender deg og sambo en STOR trøsteklem!!! Mine tanker går til dere nå fremover!! Er på MSN hvis du vil. KJEMPEKLEM
Prøvigjen Skrevet 16. april 2008 #15 Skrevet 16. april 2008 Forferdelig trasig å høre. Dette er ikke noe noen bør få oppleve, men dessverre skjer det bare altfor ofte. Vet selv hvordan det føles, men jeg måtte føde henne. Hjerteslagene stoppet plutselig i uke 24=(=( Ta vare på hverandre i denne tunge tiden! klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 16. april 2008 #16 Skrevet 16. april 2008 Dette var leit... Ta vare på hverandre nå, og som andre sier her... Be om en ul til før utskrapning..
74skytte Skrevet 16. april 2008 #17 Skrevet 16. april 2008 Uff, så kjedelig. Det er så urettferdig. Ikke nok med at vi skal slite så mye med å bli gravid, men så skal man gjennom dette også. Sender deg en stor trøsteklem.
Alvepia *happy mum* Skrevet 16. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 16. april 2008 Hei jenter.. Tusen tusen tusen takk for alt av støtte.. det hjelper virkelig på. Jeg og samboer har blitt enig med å vente litt til med utskraping, å få flere undersøkelser.... Nå sitter jeg her med en forferdelig kveldskvalme ( som alle andre uker ) og pupper som verker å stikker. Tørr så langt i fra å ha noen forhåpninger, men velger å bære litt lenger på vår lille til jeg er sikker, å vet mere etter flere undersøkelser. Igjen T U S E E E E E E N takk for alt av ord og skriv.. *betyr mye* Klem fra meg.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #20 Skrevet 17. april 2008 Hvordan går det med deg Alvepia? Vært på sykehuset idag? Sender en liten trøsteklem...
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 18. april 2008 #21 Skrevet 18. april 2008 NEI Alvepia!! Saa utrolig trist!!! Hvordan gaar det med deg?? Kan hive meg paa MSN ikveld om du vil chatte altsaa? Tenker paa deg vennen. Og godt aa se at dere ikke gir opp enda.. Sender deg en stoooor troesteklem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå