Gå til innhold

Vogn til forskjellige terreng(har to hunder, og går mye tur) noen som kan anbefale?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er jo selvfølgelig ikke gravid enda, men lurer litt på vogner.

Jeg vil gjerne ha en vogn som kan brukes fra knøttet er nyfødt og en god stund fremover.

Vi har to hunder, og går mye på veldig ujevnt terreng og i snø om vinteren. Når jeg en gang i fremtiden har svangerskapspermisjon er jeg nødt til å gå tur med hundene og trille vognen alene, derfor må det være en vogn som er god og lett å trille.

Også hadde det vært litt pluss hvis den hadde vært litt stilig da, for samboerns skyld:-)

Noen som anbefaler eller har noen tips til vogn?

Jeg så på den GT-safari vognen, men den så ikke ut til å ha bag til slik at jeg kan bruke den fra nyfødt. Og litt minus at du ikke kan ha barnet vendt mot deg... Ellers var den veeeldig fin!

Fortsetter under...

Tfk joggster III kan være ett godt alternativ for deg!

Men den er heller ikke vendbar da... Men den er lett, har gode fjæringer, tre hjul hvor det fremste er fast men har svingbart forhjul som ekstrautstyr (supert når du går på flatt underlag/shopping). Det er en fordel med fast fremhjul når du går mye i ulendt terreng.

Den har også håndbrems, noe jeg kan se for meg er en fordel når man skal ha med to hunder på tur (uten at jeg har erfaring med det =))

Ellers har den stor babybag så den kan brukes lenge, og lang og stor sportsvogndel så du kan ha vogna ut vognperioden.

Blir heller ikke så stor sammenlagt, dette er en fordel om du har hundebur e.l som også skal ha plass i bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...