mustylissi Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Tok ut egg 1 april og satte tilbake 1 egg 3 april.testen slo ut posetivt i dag 16 april.Er jeg da 2 uker på veg eller?Jente76
Ann-ch. Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 På Riksen regner man utfra uttaksdagen,for det er den dagen egget blir befruktet, så da er du 4 uker + 1 dag på vei:-)
mustylissi Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 takk for raskt svar!Men denne regne måten skjønner jeg ingenting av,men slik er det vel bare da he he.Jeg tenker at jeg er ca 2 uker på veg,og det er fordi det er 16 dager siden uttak
Ann-ch. Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Graviditet regnes vanligvis utfra siste mens første dag,så på IVF må man regne utfra uttak også 2 uker tilbake. Fosteret er 2 uker men du er i 4 uke. Så utfra disse beregningene har du termin 23.des. :-)
mustylissi Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Javel,men hvilken av de to er det en sier til folk,skal jeg si til mannen min at vi er 2 eller 4 uker på vei?Har så mange spørsmål,skal ringe fertilitetsklinikken i morgen visst testen fortsatte er posetiv,Spent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå