Gå til innhold

Spennende nyheter jenter ;)))

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå begynner det virkelig å gå opp for meg,att snart har jeg 3 små nurk i armene :))) Jeg var nettopp til ny Ul kontroll og allt ser fint ut.De veier ca 2kg hver.Lillegutt har lagt seg med hodet godt ned i bekken,og mormunn er mer moden med ca 2 fingrers åpning.Legen ville fremskynde keisersnitt til fredag 18 el mand 21.men det kan jo starte av seg selv når som helst....

Jeg er veldig spent nå,men må prøve å ta det litt rolig,ligge mest mulig og prøve å holde de inne frem til fredag,sånn att jeg nesten er 35 uker(på lørd)Og att min kjære rekker å være med på det hele.Huff håper virkelig ikke det skjer noe de neste netterne,vil ikke ha noe hastekeisersnitt nei :(

Hjelp meg å krysse fingrer og tær,sånn att de holder seg inne litt til!!!

Klem fra oss alle 4 :))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her krysses det alt som kan krysses!!!! Lykke til. Du har vært superflink....

Skrevet

helt enormt at du har klart å holde de inne så lenge ,det skal du være stolt av:):), krysser alt jeg kan jeg og.

dette blir spennende.

Skrevet

Oj! uke 35 med trillinger! Wow- gratulerer for en kjempejobb du har gjort. Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrer og tær her at de holder seg inne noen dager til ;o)

Skrevet

ojojoj, guri så spennende. Knip igjen til fredag og lykke til videre. du har vært kjempe flink:)

Skrevet

Dette er jo strålende! Lykke til med den aller siste innspurten! Knip igjen... :-)

Skrevet

Tusen takk for støtten,jeg kniper å kniper jeg ;)))

Skrevet

Så fantastisk at de har blitt så store alle tre! Da er de nok sterke når de kommer ut også. Du får ligge rett ut og bare glede deg og la deg varte opp! Du er så flink!

Heier på deg de siste dagene, og krysser alt jeg har. Skal prøve å få de tre nurka til å krysse det de har også, da sparker de kanskje ikke mammaen sin så mye heller ; - D

Stor lykke til klem fra oss 4 her i sør ; - )

Skrevet

WOW!!! Dette er jo bare KJEMPE BRA!!! Jeg krysser alle krysselige kroppsdeler *ler* og ber Knottene mine om å gjøre det samme!

LYKKE TIL!!!!

Skrevet

Hei der

Du er så flinke vi heier på deg og de små nurkene dette kommer til og gå kjempe bra :):):)

Nå må du bare slappe av og ruge de siste dagene du har vert kjempe flinke håper jeg klare og ha mine små like lenge i magen som deg :):):)

Vi 4 krysser (40 ) fingrer og (40) tær stor klem fra oss på vestlandet

du er suppppppppppppppppper flink lykke til :):):)

Skrevet

Er helt imponert over hvor lenge de holder seg inne dine tre små!Lykke til med de siste dagene...håper du greier å knipe igjen til fredag da!!For et spennende liv det blir med de tre små!

Skrevet

Her kommer flere kryssede kroppsdeler til deg ;)

Herlig at alle tre har blitt så store å fine, du har gjort en glimrende jobb så langt, stå (ligg) på! :)

Skrevet

Jeg krysser også alt jeg har, og ønsker deg masse lykke til med de få rugedagene som er igjen.

Tenk, nå er de her snart!!!

Jeg har jo termin samme dag som deg, og jeg kan faktisk ikke forestille meg hvordan det skulle gått om jeg hadde hatt tre i magen nå. Det er jo spreng-fullt med to. I ant kg barn er vi nok nokså likt da, jeg tror mine er rundt 3 kg nå.

Igjen, lykke til med innspurten ;o)

Skrevet

Jeg er helt imponert, jeg! Og jeg blir så rørt. Tenk; 3 små undere. Jammen er du (og vi andre) heldige!! Lykke til med det forestående!! Jeg skal enda kose meg med mine to i magen i knapt 20 uker - Og jeg skal nyte hvert minutt av det ;-)

Skrevet

Her krysses det også for deg og dine!!!

Lykke til !!

Skrevet

Tusen takk jenter,for alle lykkeønskninger og oppmuntrende ord.

I morgen tidl skjer det,så nå blir jeg nok borte ei stund,men lover å komme med oppdatering og fødselshistorie etterhvert.

Jeg er for tia veeeldig spent og nervøs for morgendagen,men gleder meg fryktelig til å få møte de små nurka:)))

Hei så lenge og lykke til dere andre som er like før og dere som må vente litt lenger også ;))

Klemmer fra meg :D

Skrevet

Så utrolig spennede! Du har jo vært super flink til å ruge!

Skjønner du er spent nå, imorgen på disse tider, har du tre små nurk....

Vil bare ønske deg og mann og barn MASSE MASSE lykke til!

Skrevet

Nå fikk jeg helt frysninger med å tenke på at det er i dag du får se trillingene dine. For en opplevelse det må være.

Skrevet

Nå regner jeg med at du koser deg med dine tre små! Håper alt har gått bra, og ha en superduper barselstid!

Skrevet

så spennnende:) gleder meg til å høre:) lykke til i dag:) mangen klemmer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...