Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På et annet forum skrives det en del om å kjøpe Emmaljunga i Sverige. Flere skriver at de angrer på at de kjøpte vogna i sverige pga dårlig service og andre garanti-regler. De som har fått noe problemer med vogna sliter med å få hjelp... Mens de som har kjøpt i Norge opplevde god service, bra garanti-avtale og hjelp ved den minste ting...

 

Noen som har opplevd dette?

 

Uansett, hvis det skjer noe med vogna så er det litt langt å reise til Sverige for å få fiksa det...?

Fortsetter under...

Jeg har ikke opplevd annet enn god service i Sverige! Har kjøpt på Happyland...

Men på Nordbyen senteren har jeg opplevd veldig dårlig service når det gjelder kundebehandling. Har derfor ikke handlet der...

 

Jeg bor 3 timer fra Sverige, men syns ikke det hadde vært noe problem å stikke dit om det skjedde noe med vogna, tar det bare som en sverige tur

Var en ting med den vogna jeg kjøpte, men det var så bagatellmessig at jeg venter med å gjøre noe. Men da jeg ringte var de så flinke til å forklare og sa jeg bare måtte komme innom så skulle de fikse det.

Opplevde også å bli MYE bedre behandlet der enn her i norge...

Var bla med til happyland da søstra mi handlet alt til ungen sin der. Før vi begynte å se oss rundt opplevde vi den gode servicen...

det spørs kanskje hvor nærme Sverige du bor, og hvilken av butikkene du handler på.. det er sikkert både og :) vi har kjøpt på kattis babyshop, håper vi slipper å angre på de.. veldig god service når vi skulle handle iallfall.. ikke mer enn 1,5t å kjøre heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...