Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Olesander Leander Chrisander Forslag.. Tobiander Larander Svenander Torander Ågander Benjander Sebastiander Joander Simander osv osv Ja..jeg begynner å bli litt frustrert over de trikse og mikse navnene..
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Ågander syns jeg var kjempefint Du glemte Kristiander og Noahnder!
Vipsenmamma Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Du glemte også Stiander Birkander Bragander men det verste er vel at det snart kommer en stor protest på at disse navnene er fæle.... noen synes sikkert de er sååååå fine . sukk.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Skjønner ikke egentlig hvorfor vi skal bry oss med hva andre kaller barna sine... Greit nok at det er mange navn jeg syns er litt 'rare', men alle har jo forskjellig smak, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 hahahah! Hva med Elisander Emiliander Olivander Nathanielanderian sååååååååååå fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiineeeeeeeeeeeeeeeee
huldra87 Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Enig med Tullfina*gravid*. Regner desuten med at dere sikter til Carosander?? Stakkars gutten. La nå han, og den/de som valgte det navnet, være i fred. Dere mobber jo!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Lukasander Filisander Nikosander Andresander Jonasander Markusander
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Hei!! Jeg følte for å bidra litt... Jonathander Finnander Danander Tomander Isakander Larsander Rolfander Oddander
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #10 Skrevet 20. april 2008 jeg syns det er BRA at noen faktisk kan kalle barna sine noe annet en det vanlige! Chrisander er fint. Leander er et vanlig navn!... La foreldre få lov til og kalle barna sine det de vil! Tenk om noen skulle sagt "Hæ? Stian? for et kjedelig og vanlig navn!". ALLE VELGER NAVNENE TIL SINE EGNE BARN. - du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå