Gå til innhold

Er så glad, så glad!

Anbefalte innlegg

Var på ordinær ultralyd i går (egentlig for andre gang siden første gang var jeg for lite på vei til å sette termin)

Vi fikk termin 7. september og fikk vite at vi venter jente! Hun sprellet og hoppet rundt der inne, og alt så bra ut! Tårene trillet...

nå kjenner jeg bevegelser i magen hver dag og det er fantastisk.-..gleder meg til sambo kan begynne å kjenne det utenpå magen også..blir så kos å dele det med han!

noen andre som har det bra om dagen?? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137477646-er-s%C3%A5-glad-s%C3%A5-glad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så kjekt:)

Jeg var på ul igår, og fikk se en hyperaktiv liten jente som sprellet som en gal:) hihi. Lignet på pappan sin der ja;) men jeg er litt usikker på hvor sikker jeg skal være på at det er jente. Flere jeg har fortalt det til sier bare jaja, det er nå bare sikkert hvis de sier det er gutt, nå de sier det er jente så kan det være gutt.. Men jordmora virket veldig sikker, og viste oss det fra flere vinkler, og hun hadde vel sagt det hvis hun var usikker?

Jeg syntes også det var litt rart at hun sa det så sikkert til oss...men jeg tenker som så at hvis det er jente så er det kos, og hvis det viser seg allikevel å være gutt så er det like så kos...

men jeg tror nok det er ganske sikkert at de kunne se hva det var nå..jeg er 19+ 3 i dag...så man kunne jo se alle andre detaljer veldig godt, så hvorfor ikke kjønn?

Uansett, så lenge babyen så frisk og fin ut og veldig aktiv, så er alt bra i mine øyne!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...