Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett og slett fordi jeg kjeder meg litt:-)

Er på sprøyte dag fire, og skal scannes i morgen...syns jeg kjenner litt aktivitet i eggstokken, men vanskelig å vite om det er bare noe jeg tror...

det har gått overraskende bra syns jeg, sprøytene er ikke vonde(foreløpig), Orgalutranen ser litt vondere ut...men syns i grunnen det er litt gøy, gleder meg til hver sprøyte:-))))

Utrolig hvor mye rart man bekymrer seg for når man går her og venter, det med kaffe feks, lese bruksanvisningene på sprøytene der hvor advarslene står, er vel heller ikke så lurt;-)...Lar være å gå fjelltur(tenk om jeg brekker foten før jeg skal reise), trener kun mosjon(tredemølle, sykkel og tur gåing) prøvde meg litt på styrke i går, men kjente det litt i ene eggstokken når jeg holdt på, så nei da er vel det for farlig og......hehe, blir litt småløyen ja...

Nå har jeg bare to dager igjen på jobb, og så skal jeg ha ferie i to uker, da blir det jo mye mer tid til å tenke å lure på hva som skjer...prøver så hart jeg kan å finne på ting, være sosial og slikt,...hjelper jo og veldig at jeg flørter med en mann i nærområde(får hvertfall tankene litt vekk fra forsøket mitt, dessuten har jeg bestemt at flørting er bra for fertiliteten:-DDD

Som sagt litt info fra meg, har vel lyst å snakke om dette hele tiden, men tror jeg skal spare de nærmeste for litt....derfor ble det dere denne gangen:-)

Lykke til alle som skal nedover fremover, og de som nett har vært:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjeder meg også litt....

Kjenner veldig godt igjen tankegangen din om å være forsiktig med det meste, spesielt trening, og jeg som egentlig er treningsnarkoman, spesielt styrketrening !! Og jeg er ikke startet med forsøk enda...

Forhåpentligvis får jeg dratt avgårde til storken i løpet av en uke. Var på UL igår for å sjekke follikkelmodningen, den var grei, men slimhinne var litt tynn så skal tilbake imorgen for ny sjekk, håper den har tykna litt slik at tidspunkt for eggløsningssprøyte kan fastsettes :) Er utålmodig etter å komme igang nå kjenner jeg !!

Hvor lenge har du igjen på sprøyter da?, skal du snart nedover for uttak? Ønsker deg hell og lykke :-) Og håper ventetiden går fort - men det viktigste er jo at vi lykkes til slutt....Jeg skal nå på kveldsvakt idag så får litt andre ting å tenke på da :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...