Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vi godt igang med vårt 2 forsøk...har også fått time hos en soneterapaut som skal hjelpe oss,dette blir spennedne. Noen andre som har hatt soneterapi sammen med prøverør?? Dette er helt nytt for meg,hva gjør di?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei loviss, godt å se deg igjen her inne, selvom det hadde vært kjekkest å sees "på den andre siden" ;)

Har selv ikke vært til soneterapaut under selve prøverørsforsøket, men gikk før vi startet med prøverør, og skal faktisk i dag av alle dager!

Har satt inn fryseegg og han skal nok jobbe med å lage bedre forhold for slimhinnene og fjerne spenninger.

Han jeg går til i Stavanger bruker en pinne og fingrene til å finne bestemte punkt rundt og under foten/ i fotsålen og presser der. Punktene skal visst være knyttet til bestemte organer.

Det er ikke behagelig når han jobber, men hva gjør vi vel ikke for å bedre forholdene for graviditet?

Noen bruker akupunktur i tillegg og iallefall han jeg går til er veldig flink mht vitaminer og mineraler og kosthold.

Sist jeg gikk hos han fikk han de varierende syklusene mine til å bli på helt jevne i alle mnd jeg gikk til han.

Håper det ga deg noen svar og lykke til i prossessen! :)

Skrevet

Heisann:) ja jeg hørte at det ville gjøre litt vondt,men det skal jeg takle med glans og glitter:) hehe:p Skal også til en i stavanger,blir spennende:) Må jo få fort gang på dette her,skal jo ha uttak i uke 19. Tiden går så utrolig fort når en først har begynt,får litt panikk jeg:p Hadde vert helt magisk å fått det til denne gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...