Gjest Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Hei! Jeg har gått på progesteronkrem denne syklusen. Så nå i dag, på CD 25 og 13 DPO, fikk jeg litt lyserødt blod på papiret. Kremen skal smøres på hver dag i 14 dager fra cd 14-28. Så noen som vet om jeg skal smøre den på i dag siden mensen ser ut på å være på vei? Håper at noen har erfaring med dette, og kan hjelpe meg
Vegaspia Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Hei, er dette noe du får av legen eller bare på apoteket? Ingen erfaring med dette.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Hei! Jeg bestillte det på nett. Progesteronkremmer er reseptbelagt i Norge. Kan se bloggen min for info.
Dotten Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Litt sent å svare deg nå, men om du lurer på dette ev. neste pp også, så skal du ta å smøre på denne kremen fra dag 15 og helt til du begynner å blø (tantebesøk). Om du ikke får mensen, skal du smøre deg helt ut 1. tri Lykke til!
Dotten Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Bare hyggelig! Håper spiren sitter hos deg snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå