Gå til innhold

Noen studenter med lignende erfaringer?

hoppla

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er sykepleier student, deltid og har termin midt i praksisen min. Dette var ikke helt planlagt, men vi gleder oss veldig og barnet er evldig velkomment. Etter mye styr har jeg endelig fått ordnet med skolen slik at de utsetter praksissen min i 4 mnd. Dette betyr at jeg må ut i full praksis når barnet er 4 mnd. Jeg har ordnet med min mamma, slik at hun skal være privar barnepleier, og praksis stedert mitt er bare noen min unna. Jeg er avhengig av å fullføre studiet nå, for dette er det eneste deltidskullet høgskolen har. Er det noen som har lignende erfaringer?Jeg regner med at dette kommer til å bli veldig tøft, men dette skulle vel kunne gå i 8 uker?Dette er mitt første barn. Er det fler som ikke skal ta permisjon?Håper å høre fra noen..

Ha en fin dag!

Fortsetter under...

jeg er fulltidsstudent, og skal ikke ta permisjon...jeg får straks min lille nå, og har eksamen 20 dager etter termin..blir et helvete,men deretter har jeg hele sommern med gullet mitt..neste semester har vi valgfrie emner, og det jeg da gjorde var å velge de emnene med minst mulig obligatorisk oppmøte og pensum jeg kan lese meg til selv, slik at jeg kan "go with the flow"..selv om disse emnene var minst relevante av de vi hadde å velge mellom..men ser på det som noe jeg "gratis" kan føre på cv'n..samme om karakterene ikke blir topp, det kommer de ikke til å bli nå heller er jeg redd, så kort tid etter termin :P

ja, kjempeglad for å ha mamma når jeg skal ut i praksis!!!

Ja det hørtes ganske stritt ut, men det skal nok gå. Godt at du har hele sommeren med den lille da!Jeg også tenker at det kommer til å bli ganske stritt, men det er verdt det for noen uker. Tusen takk for svar, godt å vite at det er flere i samme situasjon, og masse lykke til med den lille og studier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...