Gå til innhold

rullesko

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen med store barn som har sånne rullesko? sånne med 2 hjul under som man kan smekke på og av?

Eldstemann 7 1/2 år ønsker sånne, og jeg vurderer å kjøpe sånne til han.

Erfaringer å dele med meg?

Skrevet

Jenta vår fikk i går, så har ikke så mange erfaringer enda. Men det er ikke så lett som man skulle tro å stå på de, hehe. Jeg prøvde meg, men det var ikke noe stor suksess.

Vi kjøpte heelys på obs til 599, men vi så noen på en skobutikk til 375. Desverre hadde de ikke størrelsen hennes der. Heelys har to hjul under, de på skobutikken hadde bare ett. Om det er fordel med to, vet jeg ikke, men vil tro det er lettere å få gli på de da. Men de på skobutikken hadde en knapp bak, som du trykte på for å få hjulene ut. Altså så kan de trykke hjulene inn i skoen, når du ikke vil rulle. Det er det ikke på heelys, der må hjulene tas ut.

Skrevet

Gutten min på 7 ønsker seg også sånne. Skulle gjerne hørt noen erfaringer jeg også!

*dytte*

Skrevet

dytt... drar på jobb nå. gidder du niccilita å dytte på denne om vi ikke får noen svar? eller andre som lurer.

Tar gjerne imot råd og tips om det finnes forskjellige typer.

Skrevet

Jenta vår har ikke fått sånne sko, men har sett mange unger på jobben som ruller seg gjennom butikken. Virker som dem har en egen gåteknikk. Dem går på tå når dem ikke skal rulle. Vet ikke hvor bra dette er jeg?

Hvor gamle er ungene deres som vil ha sånne sko? Er vel ikke noe særlig til jenta vår på 4,5 år eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...