engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Jeg skal på UL i uke 9 for å utelukke tom fostersekk(som jeg hadde sist),men jeg syns det er så lenge å vente/bekymre seg.Derfor lurer jeg på å ta priv.UL i neste uke,jeg er da 7 uker.En kan vel utelukke tom fostersekk da??? Håper på svar:)
Dag Harald Hovind Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Hei, Beklager, men jeg er bedt om å ikke svare på flere innlegg, da jordmor Siri opplever dette som reklame for min egen klinikk. Mine tidligere svar er nå slettet av BIM - sikkert til glede for noen. Jeg er sikker på at kvaliteten på dette forumet blir bedre uten mine svar. Beklager så mye. Vennlig hilsen Dag
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Du kan dra til hvilken som helst privat gynekolog og få undersøkt dette. De har både kompetanse og utstyr for å gi deg de svarene du har. Du kan også få henvisning fra din primærlege siden du opplevde det du gjorde sist. Da er det gratis for deg og du vil bli undersøkt av en som er spesialist i svangerskap. Jeg synes det er merkelig at dere spør en som ikke har medisinsk kompetanse på dette og som sitter og får masse kunder på å kapre de gjennom her. På tide at Siri stoppet dette det har vært meget ufin framferd fra Dag Harald og jeg tviler på at han har rett til å svare på alt han har tillat seg å svare på. Feks. vurdert ultralyder dere har tatt på Riksen av en fødselslege mm. Hilsen gravid jordmor.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Stakkar deg.... På tide at noen stoppet deg. Du har jammen tatt deg til rette og oppnevnt deg selv som "panelekspert". Vel det er du ikke, du har ikke lov å gjøre medisinske vurderinger som du har tillat deg. Derimot har du helt sikkert fått masse kunder og med reklame. Jeg synes det er en skitten måte å gjøre det på . Og du vil helt sikkert protestere, men alle skjønner hva du har vært tjent med her. Skal alle andre private sitte å gjøre det samme?
Karina68 Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Som jeg skulle sagt det selv Kels84. Maken til surmagede innlegg, og i tillegg signerer man med Anonym! ALLE her inne vet jo- eller burde vite - at når det gjelder sikre svar på spørsmål om egen graviditet- så får man det ikke inne på et slikt sted som dette- folk kan jo utgi seg for hva som helst også. Men det betyr jo ikke at vi - som Kels84 sier- ikke kan komme med råd og erfaringer. Jeg har selv f.eks anbefalt gynokolog etc.- og det er jo også reklame.
Snødronningen Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Den stakkars anonyme har det nok ikke bra med seg selv, vi får bare være overbærende. Det er nok hennes måt å få ut den frustrasjon hun har på hjemmefronten eller hvor det måtte være problemene ligger. Det er jo enkelt å skrive hva man vil når man er anonym.
Motti Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Herregud, så idiotisk. D-H var vel den eneste grunnen til å lese på dette forumet. Jeg er ferdig med graviditeter og dette forumet, men har aldri opplevd han som noe annet enn HYGGELIG, SERIØS og han har absolutt ikke svart på noe som jeg har tenkt at "dette burde han ikke svare på". Lykke til D-H, utakk er verdens lønn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå