Gå til innhold

Min "metode" for å bli gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte at jeg nesten ikke turde å fortelle om dette, for vanligvis blir man utsatt for masse kritikk om man antyder at tilsynelatende enkle, men såkalt "alternative" metoder, funker...

Men så så jeg at det var et eget forum for horoskop og spådom her inne, og tenkte at hvis jeg skulle fortelle om det så måtte det bli på et slikt forum.

Jeg vet ikke om det som skjedde meg var tilfeldig, men jeg vil iallfall fortelle andre om det slik at andre, som kanskje strever, eventuelt kan prøve og se om det funker. Vær så snill ikke å kritisere meg for at jeg forteller... Det er kun godt ment... :-)

Som sagt - jeg vet ikke om det var tilfeldig eller ikke. Mannen min og jeg har snakket om barn i litt over et år, og prøvd sånn "halvhjertet" - dvs. sex uten prevansjon hele tiden. Innerst inne har vi nok begge følt at det ikke passet så godt, men om det skjedde så var det ok. Jeg er i slutten av 30-åra, og jeg begynte etterhvert å bli veldig redd for at det var noe galt med meg og at jeg ikke kunne bli gravid.

Så satt vi en kveld og snakket litt, og bestemte oss for at "nå var tiden inne". Jeg hadde nylig lest en bok, en av disse alternative bøkene som handler mye om å åpne opp for kjærlighet osv. (jeg liker disse bøkene, og har lest mange av dem). I den boken stod det en liten øvelse som angivelig skulle være positiv med hensyn til å bli gravid. Vi hadde som sagt bestemt oss for at tiden nå var inne, men hadde jo hatt sex i over et år uten prevansjon uten at jeg hadde blitt gravid. Jeg var veldig redd for at det var noe galt med meg...

To dager etter at vi hadde bestemt at tiden var inne, så gjorde jeg den lille øvelsen som stod i boka. Dagen etter der igjen kjente jeg at jeg hadde eggløsning, og satte i gang å forføre min kjære mann. Mensen kom aldri tilbake etter det... :-)

Som sagt - det kan være tilfeldig, og det kan være øvelsen i boka som gjorde det.

Boka heter Slipp kjærligheten inn, og er skrevet av Anne Jones.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva var den lille øvelsen?

Skrevet

Det gikk på at man skulle lese noen tekster med noen utsagn, og tegne et symbol. Det tok bare 5-10 minutter.

Skrevet

hmmm interessant.... skal prøve å skaffe denne boken gitt.... :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...