Gå til innhold

Har forelska meg i Bugaboo Bee

Anbefalte innlegg

Den er styggfin jo.. hehe...

Ikke helt det normale utseende, men det er ett eller annet sjarmerende med den. Også ser den vannvittig god ut å sitte i. Lun og trygg!

Men nå har jo jeg vogn da, og ungen har ikke engang kommet ut, så vi får se om jeg enten kjøper en billig brukt en, eller om jeg rett og slett klarer meg uten:)

Noen som har kjøpt den, prøvd den med erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137476351-har-forelska-meg-i-bugaboo-bee/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har titta på den, og den ser snerten ut. Litt spesiell, men man blir jo vant til det meste. Veldig mange fine funksjoner på den. For min del er det en alt for dyr trille, for det er jo det den er (ihverfall her i Norge). Er nok ikke å få tak i brukt på en god stund siden den er helt ny på markedet...

Det selges noen brukte, har vært noen på finn.no med jevne mellomrom. Men de er jo VELDIG lite brukt da, siden de er såpass nye. Så du får ikke tak i noen billig brukt tror jeg, men kan kanskje spare en 1000-lapp eller noe.

Billigste er om du kjenner noen som skal til USA og som kan ta den med hjem til deg.

Ville uansett ikke hatt den som eneste vogn, så den vogna du har bør du ha i tillegg. Synes den er knallfin, men det er jo som hun over sier bare en trille - ikke en fullgod vogn i mine øyne.

Jeg hadde tenkt å ha den som trille evt senere. Har Camelon som jeg skal ha til vogn fra starten av. Og de kan jo som kjent ungen vokse ut av før vognbehovet er borte....

Men det er ei dyr trille ja. Får evt kjøpe den billig i utlandet. Og håpe på at dollaren ikke stiger til værs med det første:)

Men var egentlig ute etter om noen hadde egne erfaringer etter bruk av vogna! ?

Gå inn på vogndilla å spørr, der er det flere som har den =)

Av det jeg har lest der inne så er de som har den stort sett fornøyd!

Den skal jo ha lang rygg, så den er sikkert veldig grei når barnet blir større ja.

Har forøvrig vært å prøvetrillet vogna på butikken, og ble veldig positivt overrasket. Den føltes egentlig mer stabil enn en trille. Var litt skeptisk til de smale tynne hjulene foran, men den var knallgod å trille (men dette var på flatt gulv da så kanskje ikke det beste grunnlag for å vurdere trille-egenskaper =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...