Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 ...var en liten gutt som hadde bursdag, som het Kai Sander! Jeg er ikke noen fan av navnet Sander, da jeg synes det er litt søtt og småkjedelig. Men med Kai foran fikk det liksom en ekstra liten "piff" over seg, og jeg likte kombinasjonen kjempegodt! Synes det var rett og slett tøft! :-) Hva synes dere om Kai Sander?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg syns Sander er søtt selv om jeg ikke ville valgt det selv. Må ærlig innrømme at Kai er et av de fæleste navne jeg vet om, ikke min smak i det hele tatt. Kombinasjonen Kai Sander gjorde det bare ennå verre. jaja, godt vi har forskjellig smak her i verden sånn at ikke alle heter det samme.
Gulp Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Liker Sander veldig godt, selv om det snart er litt "oppbrukt". Kai Sander syns jeg var fælt. Kai er ikke mitt favorittnavn, og kombinasjonen var....uheldig.
Vannmann35 Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Kai er gyselig og Sander er et feminavn - i mine ører... Ville mye heller valg Kasander enn Kai Sander!
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Sander er jeg egentlig litt lei av, samtidig som jeg syns det er litt pinglete, MEN Kai er jo grusomt og ødelegger vel alle navn det settes foran... Kombinasjonen var lite lekker...
huldra87 Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Hæ? Hvorfor så mange som ikke liker navnet Kai?? Det er jo knalltøft! Sander er jeg lei av, og det er litt for søtt og nesten pinglete. Kai Sander er ikke et navn jeg hadde valgt, men jeg syns det var stilig! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå