alvilde Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 finner ikke noe navn,vet ikke om det blir gutt eller jente. har egentlig spurt dere før men fant liksom ingen navn jeg "falt" for hva kan lille søstra eller lille broren til ida-sofie hete? blir gla for mange forslag:) helst dobbelnavn,men alle forslag mottas med takk:)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Emil Alexander Isak Johannes Noah Kristoffer Filip Leander Oskar Nataniel Mateo Olaves Noen du liker?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Ida Sofie og Eskil Johannes synes jeg passer kjempebra til to søsken! Hvis det blir lillesøster vil jeg foreslå Eva. :-) Har ikke forslag til mellomnavn da..
alvilde Skrevet 15. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2008 syns isak å noah var fint:) emil er også veldig fint med det blir litt sånn emil i lønneberg hehe vanskelig med navn
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Mads Ove Per William Frikk Edvin Svein Lasse Eva Marie Karen Anna Siri Anne Mia Lovice
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Ja, Isak og Noah er kjempe fine navn. Syns Emil er søtt selv om det blir litt mye Lønneberget. Glemte forslag til jentenavn i sted. Ella Marie Jenny Matilde Milla Elisabeth Kaja Selene Leah Viktoria Sara Alexandra Liker du noen av disse da? Vil dere bruke begge navna til daglig?
alvilde Skrevet 16. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2008 var mange fine navn:) mia lovise var fint:) hmmm
alvilde Skrevet 16. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2008 har tenkt litt på nicolai men passer ida å nicolai? andre navn jeg har tenkt litt på er una leah erika maiken lars theo men jeg vet ikke, må jo ha dobbel navn.. vanskelig dette
Gjest Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Ida-Sofie er helt nydelig, og synes du bør ha et litt "lett" dobbeltnavn på kommende gutt/jente også. (Skal det være bindestrek). Jon-Erik Isak-Elias Leon-Andreas Lars-Emil Lars-Bendik Lars-Even Theo-Elias Theo-Mathias Theo-Leander Theo-Olai Theo-Andrè Av en eller annen grunn liker jeg ikke bindestrek på guttenavn... Una-Louise Una-Elise Una-Emilie Una-Eline Una-Marie Leah-Emilie Leah-Sienna Leah-Amalie Leah-Louise Leah-Martine Leah-Serine Erika funker ikke med bindestrek.. Blir UTROLIG tungt. Erika Christin Erika Helèn Erika Josefine Maiken-Louise Maiken-Marie Maiken-Helen Maiken-Kristin Maiken-Emilie Maiken-Johanne Ida-Sofie funker med bindestrek, men blir veldig mye med to litt lengre navn i bindestrek..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå